Mannen zo vervelend?(ontkleed bij massage)

  • Ingrid H.

    Ik vind het wel goed van je dat je er navraag naar doet! Je had immers ook kunnen denken; wat een raar mens, wat doet die moeilijk. Ik heb er persoonlijk absoluut geen moeite mee om mannen in mijn salon te behandelen, mede omdat ik militair ben geweest en ik me dus altijd tussen de mannen heb bevonden, kan ik ze heel goed duidelijk maken wat ik bedoel. De heren weten bij mij METEEN waar ze aan toe zijn, en er is in mijn salon ook nog nooit eens iets vervelends gebeurt. En inderdaad, in het beautycentrum waar ik gewerkt heb, kwamen de heren ook gewoon geheel ontkleed, omdat ze net uit de sauna kwamen of iets dergelijks. En je hebt gelijk dat het eigenlijk makkelijker masseert als er niets in de weg zit, maar toch houden de mannen bij mij ook hun slip aan tijdens de massage, dan doe ik een handdoek over de boord, dan blijft de handdoek ook nog eens mooi zitten. Als ik daarna een lichaamspeeling geef, blijf ik altijd een bepaalde afstand bij de onderbroek uit de buurt (om het zo maar te noemen) en als de heren zich gaan afdouchen dan gaat uiteraard de onderbroek uit. Naderhand gaat die gewoon weer aan (en wordt de persoon in kwestie ingecremed), of in geval van een lichaamspakking blijft ie vaak uit! Geen probleem!

  • Maurice van Deurssen

    Helaas heb je altijd van die rare mensen die massages associëren met sex. Erg jammer om dan naar een schoonheidssalon te gaan. Ik denk dat men in Nederland voor dit soort aangelegenheden dan zat andere mogelijkheden heeft. Sla de kranten maar open. Het staat vol met erotische contactadvertenties!!! Ik kan me heel goed voorstellen dat mijn vrouwelijke collega's zich hier niet veilig/ gemakkelijk bij voelen. Wanneer je een eerste afspraak maakt met een mannelijke/of andere dubieuze persoonlijkheid zorg dan dat je niet alleen thuis bent.

    Tevens ben ik van mening dat tijdens lichaamsmassages masseren op een naakt lichaam gemakkelijker masseren is. Ik leg altijd handdoeken en een deken klaar. Ik ga dan even uit de salon weg en vraag de klant zich uit te kleden en onder de deken/handdoek te gaan liggen. Als ik dan terug kom fatsoeneer ik een beetje de handdoeken en klaar. Nog nooit problemen mee gehad. Is de massage klaar dan doe ik hetzelfde. Dan ga ik weer weg en kan de klant zich aankleden.

    En dames………helaas is het zo dat wij, als mannen, wel eens spontaan een erectie kunnen krijgen. Anatomisch gezien gebeurt dit zelfs een aantal malen per dag zonder dat wij daar invloed op uit kunnen oefenen. Dat heeft dan niets met erotiek te maken. Zou mij dat gebeuren dan geloof maar dat ik me daar zeer ongemakkelijk bij zou voelen en ik denk met mij het overgrote deel van de mannen. Maar idioten geeft het natuurlijk altijd.