Mannen zo vervelend?(ontkleed bij massage)

  • MartijnNB

    Ik ga wel eens naar ontspanningsmassage en tot nu toe was dat altijd ontkleed, ik ga nu naar iemand anders en daar nietsvermoedend ook geheel ontkleed. De masseuse reageerde erg uhm ja voorzichtig of onzeker even. Daar toen wat over gepraat en zo en die zei dat ze best regelmatig klanten heeft die toch met verkeerde bedoelingen naar zon massage komen en dan gaan vragen voor meer en zo. Ik schrok hier best van en legde uit dat dit niet bedoeling was natuurlijk maar vroeg me af gebeurd dit zo vaak? Ze zei zelfs dat er mannen waren die tegen haar kinderen (!!!!) waren gaan doorvragen naar dit soort “diensten”.

    Sjonge jonge waar gaat dit heen zeg!!!

    Hoe is jullie ervaring/mening? Gebeurt dit echt vaak of waren het helaas/gelukkig incidenten?

  • Ingrid H.

    Helaas komt het heel erg vaak voor. Ik heb de mogelijkheid om via mijn site info aan te vragen, en ik krijg zo nu en dan zo een verzoek. Ik maak deze mensen meteen duidelijk dat ik mijn werk zeer serieus neem en dat ze voor zulke behandelingen niet bij een schoonheidssalon terecht kunnen, maar dat daar speciale salons voor zijn. Verder heb ik een behoorlijk aantal serieuse mannen in mijn salon, ook voor massages en lichaamspeelingen e.d. Geen probleem.

  • Jacqueline

    Het is volgens mij ook niet nodig om GEHEEL ontkleed te zijn voor een lichaamsbehandeling of - massage. Slip kan men gewoon aanhouden en partieel masseren of behandelen, en bij bijv. bilmassage (wat ik liever niet doe bij een man) kan dan gewoon de rest van het lichaam afgedekt worden en de slip met de handdoek naar beneden getrokken. Zo leren wij het immers ook op school en op examen? Dus geen probleem!

    Ik hoor wel van mannen die andere ideeen hebben over massage maar als je meteen duidelijk bent dat er geen erotische bijbedoelingen zijn vinden ze dat verder ook geen probleem. En ik zal geen man behandelen als ik alleen thuis ben.

    Gr.!

    Jacqueline

  • Anouk.

    Daarom alleen al zou ik geen enkele masage behandeling aanieden…en het is ook totaal niet mijn ding, geef mij maar huidverbetering op het gelaat en ik laat de masages wel over aan de Wellnesscentra.

  • MartijnNB

    ik was best van verschoten, maar jah, nu ik over nadenk zullen dat soort types het bij een serieuse massagepraktijk ook wel proberen.

    wat betreft naakt zijn bij massage heb ik van bijde masseuses gehoord dat het makkelijker werkt. Het is zeker niet zo dat het met ondergoed niet gaat of zo maar als degene die gemasseerd wordt (zoals ik dus) er geen problemen mee heeft en er ook geen bijbedoelingen bij heeft is het makkelijker. Alles blijft gewoon bedekt met handdoeken hoor.

    In wellness centra is het vaak toch ook geheel naakt, of ga je als je bijv. uit sauna komt eerst je slip aandoen voor de massage?

  • Jacqueline

    Nee, maar of jij gemasseerd wordt op de sauna tussen nog 200 anderen en met personeel aan m'n zijde, of op mijn kamertje 3 hoog achter bij wijze van spreken, vind ik NOGAL een verschil!

    Gr.,

    Jacqueline

  • MartijnNB

    Jah vanuit jou standpunt kan ik me dat dan ook wel weer indenken….Hmm blijft vervelend dat soort dingen.

  • Anouk

    Ik krijg ook af en toe van dit soort aanvragen. Maar ik probeer bij het maken van een afspraak altijd al zo duidelijk mogelijk te krijgen wat een klant van mij verwacht, en maak ook duidelijk dat mannen voor erotische handelingen bij mij aan het verkeerde adres zijn. Daar zit ik gewoon niet op te wachten. Dan haken ze zelf al weer af. Als ik een man overigens voor de eerste keer een behandeling geef spreek ik meestal ook af op een tijdstip dat mijn vriend thuis is. Dan kan ik even kijken wat ik voor iemand voor me heb. Een tweede keer vind ik dat toch al anders.

    Ik heb overigens wel een keer gehad dat een man een erectie kreeg, maar dat kan gebeuren. Daar heb ik dan ook gen moeite mee. Denk dat een man daar dan meer mee zit op zo'n moment dan ik. maar goed…niks aan de hand dus.

  • ello

    In de sauna waar ik werk gebeurt ook af en toe weleens iets wat niet de bedoeling is. Dan komen er idd mannen met vreemde voorstellen, of vreemde handelingen. Gelukkig niet al te vaak. De meeste mannen kunnen zich prima beheersen. Maar het voordeel is dat je er met veel werkt en er snel iemand te hulp kan schieten. Thuis zou ik niet snel een man een lichaamsbehandeling geven.

  • MartijnNB

    bij de eerste keer dat ik bij haar kwam waren er ook andere mensen thuis, ze deed dat dus ook bewust. Ik kan dat goed begrijpen na het aanhoren van die vervelende ervaringen. Daarna ook wel overdag geweest, volgens mij zonder dat er verder iemand thuis was.

    Vertrouwen moet je wel verdienen natuurlijk.