desincrustatie Cosmetronic 3700

• Jacqueline

Dag dames,

Kleine vraag: wie heeft het Cosmetronic 3700 iontoforese/desincrustatie apparaat (leuk woord voor galgje) en doet daarmee naast iontoforese ook desincrustatie? Over dat laatste heb ik een kleine vraag.

Ik ben benieuwd!

Gr.,

Jacqueline

• Anouk

In de toekomst wil ik ook een iontoforese aanschaffen maar zou je er nu nog niet mee kunnen helpen, waar ik wel nieuwsgierig naar ben is: kun je met elk merk gaan werken wat betreft de min en pluspolen of moet je daar een speciaal merk voor hebben?

• de greef

Beste,

Ik heb wel zo'n apparaat en wil het ook gaan gebruiken maar ik heb helaas de gebruiksaanwijzing niet. Heeft u dat toevallig? Gegroet.

• Nijpertje

De gebruiksaanwijzing kan je opvragen bij Dancohr. Ze sturen het via de mail op.(of als je wil via de post)

Jaqueline, je kan gerust je vragen aan Dancohr stellen! Ze zijn erg behulpzaam.

Ik had ook een keer info voor een apparaat nodig en ze hebben gelijk geholpen.

Succes.

Ps: ik heb ook het apparaat staan (in een doos) en doe er dus niets mee. Ik heb het ook nooit gebruikt omdat ik me er nooit in verdiept heb.

Misschien na dit topic wel….

Waarschijnljk heb ik ook de gebruiksaanwijzing. Als ik je kan helpen hoor ik het.