Proefexamen Anatomie en Fysiologie dl 1

  • Heidi

    Hoi,

    Heeft er misschien iemand proefexamens die ik mag hebben/lenen ??

    Ik wil er best voor betalen, dwz voor de kopieërkosten en postzegels etc.

    Ik heb nl 19 mei examen en ik heb begrepen dat het boek van uitgeverij The Container niet meer up to date is. (dat heb ik dus gekocht.!)

    Vast bedankt.

    Groetjes Heidi

  • indy

    hoi,

    ik lees je bericht en heb dit boek ook enkele weken nu

    en hoe bedoel je niet up to date????

    alvast bedankt voor de reaktie

    groetjes indy

  • meta

    hee heidie. ik heb wel proef examens voor je. heb je een email? dan mail ik het je even.

    groetjes van meta

  • Heidi

    Hoi Indy,

    Ik las hier een tijdje terug dat dit de vragen waren van het STIVAS examen, en nu worden de examens door het KOC afgenomen, deze waren toch weer anders schijnbaar. Ik heb het boek ook gekocht, dus als iemand anders weet of dat het wel goed is om mee te oefenen hoor ik het graag. (Heb ik het niet voor niks gekocht)

    en meta, als het goed is heb je m'n mail adres…. zou je het als een bijlage kunnen versturen ? Alvast hartstikke bedankt he !!!

    Groetjes Heidi

  • manon

    Hoi Meta,

    Zou je ook naar mij willen emailen???

    Alvast bedankt.

    Gr. Manon

  • meta

    de stivas vragen zijn gewoon wat makkelijker dan het koc. maar in principe is het het zelfde wordt alleen anders gevraagd. mijn docente zegt als je dat boek uit je hoofd leert kun je het examen zo doen. weet niet of dat waar is.

  • monique

    Hoi meta,

    Wil je het proefexamen ook aan mijn mailen.

    Want ik heb ook in mei examen.

    Alvast bedankt Monique

  • Annuska Vos

    Hoi Meta,

    Kan je misschien dat proef examen anatomie en fysiologie deel 1 ook naar mijn toe e-mailen?

    annuskavos@hotmail.com

    Alvast bedankt.

    Groetjes Annuska

  • Missjanneke

    Het boek is wel up to date, alleen worden er bij de koc vragen gesteld die niet in dat boek staan. Het is heeeeel erg beknopt.

    Wij werken op school met dat boek, en de lerares praat 3uur vol om uitleg en aanvullende info te geven. Sommige belangrijke dingen staat niet in het boek, en ze vertelde zelfs dat een aantal dingen anders zijn als in het boek.

    Het meeste klopt wel hoor. Ik ben niet blij met dit boek. Bij de HAM hebben we bezwaar gemaakt op een aantal vragen omdat we deze niet eens gehad hebben.

  • Els

    Hoi Meta,

    zou je het proefexamen ook naar mij willen doormailen? Zou ik heel fijn vinden!

    Alvast bedankt!!

    Groetjes, Els.