Priadara en Extenso

• Bianca

Hallo,

Wie werkt er hier met Priadara of Extenso? Ik ben erg benieuwd hoe de meningen hierover zijn en wat de klanten ervan vinden.

Heb van deze producten de reissetjes aangevraagd en ik denk dat ik uiteindelijk wel met één van deze twee producten wil gaan werken.

Groetjes,

Bianca

• ingrid

Met extenso heb ik op school gewerkt, dus dat was voor mij een reden om niet met het produkt te gaan beginnen. Onlangs ben ik overgestapt van ´´the secrets of beauty´´ van the lookx group uit Heiloo (waar ik jaren naar volle tevredenheid mee heb gewerkt), naar Priadara. Ik zelf ben heel erg enthousiast, en mijn klanten ook. Bij sommige produkten is de geur wel even wennen, maar er zitten geen kunstmatige geurstoffen in, en je ruikt gewoon dat het natuurlijke produkten zijn.

Veel succes met je keuze!

Groetjes, Ingrid.

• Bianca

Hoi Ingrid,

Maar wat is de reden waarvoor je niet met Extenso wilt werken?

Alleen omdat je er op school mee gewerkt hebt? Of vind je de producten niks?

Groetjes,

Bianca

• Marloes

oh sorry,Ik post net een nieuw onderwerp over extenso en zie dat jullie er hier al mee bezig waren…Oeps!!!

• ingrid

Hallo Bianca,

Kwalitatief gezien is Extenso niet iets wat ik in mijn salon vind passen. Ik probeer huidverbetering na te streven, en in Extenso zitten toch redelijk wat minerale olien. Daar kan ik niet achter staan. Daarom heb ik destijds gekozen voor ´´Secrets´´ en nu dus voor ´´Priadara´´. Daarbij wil ik wel vermelden dat de prijs van Extenso ook een stuk lager ligt, dus de prijs/kwaliteit verhouding van Extenso vind ik wel erg goed.

Groetjes, Ingrid.