Mag ik mij even voorstellen?
Mijn naam is Elise,ik ben 44 jaar en pas begonnen met een massage schoonheidssalon.Na een tijdje de kinderen opgevoed te hebben,was ik het zat om alleen maar voor het huishouden te zorgen en heb scholing/cursussen gedaan.
Een cursus complete gezichtsverzorging (roc)incl.huidanalyse,massagetechnieken etc. verder heb ik ontspannings en hotstonemassage cursussen gedaan en workshops gevolgd.
Mijn kappersdiploma had ik al ruim 25 jaar,dus ik knip en föhn ook nog eens in mijn (pas geopende)salon(aan huis).
Nu is mijn vraag aan jullie (als jullie mij advies willen geven natuurlijk) Wat heeft er voor gezorgd dat jullie voor een bepaald merk gingen?? heb je monstertjes aangevraagd? zo ja waar?
Het gaat mij voornamelijk over de produkten voor de gezichtsverzorging,omdat ik daar nog niet helemaal uit ben.Er zijn collega's die met yves rocher werken,maar daar heb ik zo mijn bedenkingen over,of heeft iemand hier daar ook goede ervaring mee?.Ik wil graag het e.e.a. uit proberen,zonder dat ik gelijk aan grote potten/flessen/flacons o.i.d vast zit.Maar waar haal je monsters vandaan?? Wie heeft een goede tip voor mij.
Ik hoor goede berichten trouwens over webecos,maar voor ik definitief beslis wil ik het e.e.a. uitgeprobeerd hebben.Ik vind het ook prettig voor mijn klanten,dat zij enige inbreng hebben,zij moeten het nl als prettig ervaren.
Alvast bedankt, Elise