Hoi mensen die Webecos gebruiken of goed vinden.
Ik heb een tijdje geleden wat informatie aangevraagd van heel veel verschillende merken o.a Webecos Medex Mineral Care Jean 'D Arcel Luna en meer. Bij de meeste zaten wat monstertjes bij en het beste beviel me Webecos. Even later kreeg ik nog iets opgestuurd van Webecos met nog wat monstertjes ik merk nu wel dat me huid er beter uit gaat zien. Mensen waarop ik het test o.a mijn moeder zijn er ook erg tevreden over, mijn moeder pikt nu ook bijna alles van Webecos in dus het is afentoe even ruzie in huis. Maar dat maakt verders niks uit. Ik ben ook blij voor der dat ze naar al die jaren eindelijk iets heel goed vind.
En ik heb nu wat Webecos-Medex producten besteld via www.bodyboetiek.nl het is zeker niet duur en vanaf 45 euro word het gratis bezorgd. Net belde die vrouw mij op en ze zei dat ik wat dingen dubbel kreeg voor niks. Dus dat is altijd mooi mee genomen. Ik heb hier al veel goede reacties gehoord over Webecos. Tja je hebt altijd wel mensen die ergens een allergie voor hebben, maar zo vaak komt het bij Webecos vast niet voor. Sommige producten moet je niet te vaak gebruiken, dat kan dan infect hebben op je huid. Maar ik krijg als het goed is morgen mijn spullen binnen dus ik zal wel laten weten hoe dat verlopen is. Verders vind ik Mineral Care en Medex ook goed. Dus het blijft moeilijk.
Maar Webecos staat bij mij op nummer 1.
Vriendelijke groetjes,
Jasmin.