hallo

• Tineke

hallo is daar nog iemand?

Het is wel erg rustig op het forum

wie heeft er nog wat te kletsen

• meta

hahaha ja tineke dat dacht ik ook. ik denk dat de vragen op zijn. bij mij wel een beetje.

wacht dan ga ik jouw wat vragen stellen.

hoe oud ben je? waar woon je?

heb je al een salon? of ben je in loondienst of ben je nog aan het leren en zo ja waar en hoe lang doe je er over?

als je al een salon hebt wat is de website dan kunnen we even neuzen en afkijken. en met welk product werk je? en wat is de website dan kan ik daar ook even neuzen hahahaha.

nou nu zijn er toch al weer wat vragen.

groetjes van meta

• Tineke

hoi Meta

leuk weer eens een reaktie!

ik ben 28 jaar en woon in waddinxveen (zuid holland).

We hebben al een keer uitgebreid via demail kennis gemaakt maar waarschijnlijk weet je dat niet meer.

IK werk als psychiatrisch verpleegkundige in gouda en doe deeltijd mijn opleiding aan de ivs opleiding in dordrecht.

Ik werk met het merk mila dopiz… dit is een zwitsers cosmeticamerk dat verkocht word door mikos in cappelle aan de ijssel

jij doet de studie aan het nha toch?

en alleen staande moeder?…toch

of haal ik je nu met een ander door de war?

• Yvonne

Hoe bevalt Mila d'opiz jou? Leek mij ook een goed merk. Is uit medicijnen gemaakt dacht ik.

• Tineke

Het bevalt mij tot nu heel erg goed

ben zelf super gevoelig maar heb nog nergens last van

het is ook niet te duur en je kan het behoorlijk uitbreiden

maar zit nog in opleiding dus heb niet zoveel vergelijkingsmateriaal

wat gebruik jij?

• meta

oh jee wat erg zeg. ja dat komt dat je alleen maar een naam ziet en dan niet een gezicht. dan weet je op het laatst niet meer wie wie is.

maar nu weet ik het weer.