hallo

• Tineke

hallo is daar nog iemand?

Het is wel erg rustig op het forum

wie heeft er nog wat te kletsen

• meta

hahaha ja tineke dat dacht ik ook. ik denk dat de vragen op zijn. bij mij wel een beetje.

wacht dan ga ik jouw wat vragen stellen.

hoe oud ben je? waar woon je?

heb je al een salon? of ben je in loondienst of ben je nog aan het leren en zo ja waar en hoe lang doe je er over?

als je al een salon hebt wat is de website dan kunnen we even neuzen en afkijken. en met welk product werk je? en wat is de website dan kan ik daar ook even neuzen hahahaha.

nou nu zijn er toch al weer wat vragen.

groetjes van meta

• Tineke

hoi Meta

leuk weer eens een reaktie!

ik ben 28 jaar en woon in waddinxveen (zuid holland).

We hebben al een keer uitgebreid via demail kennis gemaakt maar waarschijnlijk weet je dat niet meer.

IK werk als psychiatrisch verpleegkundige in gouda en doe deeltijd mijn opleiding aan de ivs opleiding in dordrecht.

Ik werk met het merk mila dopiz… dit is een zwitsers cosmeticamerk dat verkocht word door mikos in cappelle aan de ijssel

jij doet de studie aan het nha toch?

en alleen staande moeder?…toch

of haal ik je nu met een ander door de war?

• Yvonne

Hoe bevalt Mila d'opiz jou? Leek mij ook een goed merk. Is uit medicijnen gemaakt dacht ik.

• Tineke

Het bevalt mij tot nu heel erg goed

ben zelf super gevoelig maar heb nog nergens last van

het is ook niet te duur en je kan het behoorlijk uitbreiden

maar zit nog in opleiding dus heb niet zoveel vergelijkingsmateriaal

wat gebruik jij?

• meta

oh jee wat erg zeg. ja dat komt dat je alleen maar een naam ziet en dan niet een gezicht. dan weet je op het laatst niet meer wie wie is.

maar nu weet ik het weer.

nee ik ben niet een alleenstaande moeder. ik ben 32 jaar en ik zit in de ww. ja en het klopt ik doe de opleiding bij de nha. in mei ben ik klaar en ik hoop dat ik dan rond september kan starten met mijn salon aan huis. ik ben bij een info dag van webecos geweest www.webecos.nl en dat leek mij een erg mooi merk. de verkoop is niet te duur omdat ze alles in eigen beheer hebben. ik ga ook nog naar een info dag van declare www.declare.nl en misschien nog naar www.medex.nl

ik woon in leeuwarden dus voor mij is het altijd ver rijden. dus ik wil proberen om een merk te nemen die niet zo ver bij mij vandaan zit. en deze merken leken mij wel wat. maar ja ik heb nog alle tijd. maar ik ga zeker eens op de website van mikos kijken. misschien kan ik wel eens een info paket aanvragen. is altijd leuk om te lezen en je er in te verdiepen.

nou nu weet ik even niks meer. dus kom maar op met je vragen.

groetjes van meta

• Yvonne

Ik gebruik dus Webecos. Ik ben zeer tevreden, nooit een allergische reactie gehad. (afkloppen!)

• Tineke

oo ja dat was het

maar goed ik wist in ieder geval zeker dat ik eerder je gesproken hebt

Nou lekker joh in mei al klaar

heb je al concrete plannen voor je salon..

heb je nu ook al klanten

t is best een investering allemaal ga je alles nieuw kopen of pak je het anders aan?

• Yvonne

Ik raad je aan eens op Marktplaats te kijken. Ik heb mijn complete salon met volelectrische stoel als nieuw gekocht voor 1650,- euro. Het was een salon van 4 jaar oud, nauwelijks gebruikt (kreeg geen klanten) en had 11000, = gulden gekost.

• meta

hallo tineke,

nee ik heb mijn inventaris 2dehands gekocht. een mooie stoel en vapazone, loeplamp, werktafeltje vitrine kast. heb ik wel mee getroffen. ik moet mijn kamertje nog klaar maken. maar dat komt volgend jaar aan de beurt. alles op zijn tijd.

ik heb nu nog geen klanten. dus dat is ook nog iets wat moet komen. ik probeer het wel aan iedereen te vertellen. dus dan kunnen ze het zo onthouden. hoop ik hahaha.

ja het is zeker een investering. maar ja ik hoop het dan ook terug te verdienen. ik ga in ieder geval mijn best er voor doen. en het is nooit weg deze opleiding. je leert een hoop over het menselijk lichaam. en misschien kan ik ook nog wel eens naar een drogist solliciteren. wie weet.

en jij? hoe gaat het met jeopleiding? lukt dat allemaal wat? wanneer ben jij klaar? en ga je dan je baan opzeggen? of hou je het eerst zo? en hoe heb jij je inventaris gekocht? nieuw? of tweede hans? en hoe bevalt jouw het merk? moest je een starters paket aanschaffen? hebben ze goede crussen? en hoe is de begeleiding?

nou weer een berg met vragen.

groetjes van meta