Ik zoek een model

• Hilda

Ik zoek een vrouwelijk model voor mijn examen lichaamsbehandeling op vrijdag 9 december a.s. in Nieuwegein. We moeten uiterlijk om 8.30 uur aanwezig zijn.

Het gaat om de examenonderdelen: apparatuur, lichaamsmassage en harsen. Om aan het examen te mogen deelnemen moet bij mijn model een flinke beharing aanwezig zijn op de benen (ook aan de achterkant) of armen of oksels.

Degene die met mij meegaat naar het examen en door de examencommissie als model wordt goedgekeurd bied ik een vergoeding van 50 Euro.

Hilda

• crista

hoi hilda,

oei, het is wel kortdag om nog iemand te vinden ik had heel graag met je meegegaan maar mijn oksels zijn net 2 weken geleden gehars en benen ook helaas maar ik wens je heel veel succes let erop ook geen spataders zijn ze heel streng in model word dan afgekeurd, heel veel succes met je examen en laat even horen hoe het is gegaan ik moet maart het examen doen

groetjes crista.

• Hilda

Beste Crista,

Je hebt gelijk, wat die spataders betreft. Daar zal ik inderdaad op letten.

Ik heb in oktober op mijn school het examen al eerder afgelegd. Harsen en apparatuur heb ik toen gehaald, maar massage niet. We zouden het onderdeel lichaamsmassage met vier personen tegelijk afleggen, maar drie mensen kwamen niet opdagen. Toen moest ik het alleen doen. De examinatrices bleven de hele tijd bij me staan kijken en daar werd ik behoorlijk zenuwachtig van. De kleinste dingen gingen verkeerd. Op school kan het pas weer in februari. Ik heb er daarom voor gekozen om eerder bij het KOC examen te doen.

Nu heeft mijn model dus afgezegd en hoop ik op het allerlaatste moment nog een geschikt iemand te vinden.

Bedankt voor je reactie en succes met de voorbereiding van je examens.

Hartelijke groet,

Hilda

• Yvonne

Wat ik heb gedaan, gewoon de straat opgaan en mensen aanspreken (ook het winkelpersoneel). Misschien eng maar het werkte wel!

• Angelique

een tip: vraag pedicures bij jou in de buurt voor een model met veel beharing op benen, zij weten dat vaak wel. Zelf ben ik op die manier ook aan model gekomen.

veel succes!

• Hilda

Dat is een hele goede tip Angelique, dank je wel. Ik betwijfel of ik onbekenden uit mijn omgeving (Haarlem) al zo ontzettend vroeg uit hun bed kan krijgen. Daarom heb ik via de prikpagina een oproep geplaatst, in de hoop dat iemand uit de omgeving van Nieuwegein zou reageren.

• Beads by mail

Misschien is het leuk voor iemand die in opleiding is om een dagje met Hilda mee te gaan? Op deze manier kunnen jullie een beetje snuffelen aan een examan.

Misschien dat Meta een oproepje kan plaatsen op haar website.

Heb je al aan Marktplaats gedacht? Ook het KOC heeft een prikbord waar vaak modellen gevraagd worden.

Heel veel succes met het zoeken naar een model. Ik weet zelf hoe moeilijk het was om een geschikt model te vinden.

Mocht je wel iemand hebben waarvan je twijfelt of zij goedgekeurd zal worden, dan zou ik het er toch op gokken om dit model mee te nemen naar het examen. Maar doe dit alleen in uiterste nood als je niemand anders kunt vinden.

Veronique

• meta

ik zal het even op mijn website zetten. wie weet helpt het.

groetjes van meta

• Hilda

Bedankt, Meta.

Hilda