Met welke merken werken jullie, of willen jullie gaan werken?

• crista

heb je ook een eigen site toevallig, kan ik even neuzen.

kun je met secrets veel speciaal behandelingen geven hebben ze ook peel off maskers thermomaskers gewoom iets extras ik weet dat ze veel vliesmaskers hebben en rubber wat moet ik verstaan onder moddelage masker.

hebben ze ook curcus mbt tot hotstone of een ander iets.

groetjes crista.

• Jasmin

Ja zelf heb ik de producten van Priadara geprobeerd, ik vind de werking wel goed en je huid voeld fluweel zacht aan alleen van sommige vind ik de geur niet echt aantrekkelijk. En andere ook niet dus ik denk niet dat het verstandig is om daar mee te gaan werken. Als nu al een aantal mensen de geur niet aangenaam vinden. Maar aan de andere kant heb je dat wel bij elke producten wel, de een vind het wel fijn en de andere niet.

Maar ik kijk wel ik vraag overal gewoon wat informatie aan en eventueel wat monstertjes zodat ik zelf kan proberen.

Nogmaals smaken verschillen per persoon.

Groetjes Jasmin

• ingrid

Ze hebben een voorbereidend masker (heel apart, stimuleert de doorbloeding), een gelmasker, crememaskers, een kleimasker, collageen vliesmaskers en rubbermaskers (ook heel apart, die kun je in een keer verwijderen). Als je bijvoorbeeld een rubbermasker gebruikt in combinatie met een liftende ampul, dan kun je echt een mooi resultaat verwachten bij een verslapte huid.

Je kunt veel speciaalbehandelingen geven, en ze hebben vaak speciale produkten om een behandeling extra speciaal te maken. Met de kerst hebben ze bijvoorbeeld een rubbermasker met speculaaskruiden, erg lekker en heel speciaal! Cursus hotstone of iets dergelijks geven ze niet, maar wel veel cursussen om echt alles uit je produkten te halen, en je behandelingen extra speciaal te maken. Voor een cursus hotstone kun je wel weer bij basic salon products terecht.

• ingrid

Ja, dat klopt, soms is de geur wel even wennen. Ik heb ook 3 klanten die inderdaad zeggen dat ze even moeten wennen, maar als ik ze dan de keuze laat tussen de natuurlijke produkten van Priadara of produkten waar wat toevoegingen in zitten die minder goed voor de huid zijn, dan gaan ze toch voor Priadara (ik heb de afgelopen tijd mijn klanten proefjes van Priadara meegegeven, zodat ze konden proberen en wennen). Maar jij moet er mee werken, en als jij het niet prettig vind, moet je het zeker niet doen. Ja en je houdt inderdaad altijd wel dat iemand de geur niet zo geweldig vind. Moeilijk he!

• Jasmin

Ja ik heb nu info aangevraagd bij het Duitse merk Jean D' Arcel en ik kreeg er gratis een heel mooi pakket bij met leuke kleine crempjes. En het ziet er heel stijlvol uit. Nu nog gaan proberen!

Jammer dat ze de geur van Priadara niet kunnen veranderen. Want anders vond ik dat een uitstekende keuze. Nu nog Extenso uitproberen!

Groetjes jasmin

• Jasmin

Hoi Ingrid,

Ja het is echt moeilijk hoor want iedereen moet er mee over weg kunnen. Zelf vind ik de resultaten van Priadara super goed echt waar! Alleen tja de geur is dan even wennen maar dat komt omdat er natuurlijk niet van die parfums zijn toegevoegd alleen maar de juiste dingen, en wat jij zegt als je het aan ze uitlegt en monstertjes mee geeft, ze het wel begrijpen en het zelfs goed gaan vinden. Maarja ik heb nog wel even de tijd om na te denken wat ik wil.

En tja er zijn altijd mensen waarbij het niet helemaal naar wens is. Daarom denk ik dat ik met 2 verschillende merken wil gaan werken.

Groetjes Jasmin

• ingrid

hoi hoi

ik werk me tyro van dokter molennaar. ben der zelf helemaal weg van.

Ik heb nog nooit mee gemaakt dat er iemand allergies voor is.

en het is zeker weten heel erg betaal baar.

• meta

hallo ingrid,

heb je daar ook een website van?

groetjes van meta

• ingrid

hoi meta

en is wel een site maar daar zijn ze nog mee bezig

www.tyro-cosmetica.nl

maar als je ze opbelt dan kan je informatie opvragen.

en dan krijg je ook proefjes.

altijd leuk om te proberen

groetjes ingrrid

• corrie van Dee

HALLO ,IK ZOU GRAAG WILLEN WETEN HOE DIE SITE HEET VAN TYRO

DR. MOLENNAAR .KAN HEM NIET VINDEN

GROETJES CORRIE