hallo tineke,
ik doe de opleiding bij de nha. dat is een thuisstudie. ik ben nu 6 maanden bezig en ik moet nog 6 maanden. veder ben ik me aan het orienteren. kwa merk en verzekeringen kvk enz. ik heb al mijn inventaris stoel, vapazone loep enz. maar mijn kamertje moet nog worden opgeknapt en dat moet mijn vader even mee helpen dus dat komt nog. en dan ga ik volgend jaar oefenen op familie enz. ik heb nog geen klanten maar wel klanten in spe zeg maar. ik vertel het wel veel in de buurt dat ik dit doe en er zijn veel mensen die wel langs willen komen.
ja ik kom vaak op dit forum. hier zitten veel mensen die verstand hebben van dit vak. en dat is altijd fijn om van te leren. soms heb je wel eens een vraag en dan krijg je gelijk profesioneel antwoord. en dat is nooit weg natuurlijk. en je kunt altijd brainstormen over iets is ook nooit weg. de ene denkt hier weer aan en de ander daar weer aan. zo gaat dat toch. er zijn altijd dingen die je wel vergeet.
ik heb dus een site gemaakt voor meisjes die ook studeren bij de nha. omdat ik die hier toevallig tegen kwam. maar het is ook een site voor iedereen. die wat vertellen wil of advies wil geven. het is wel leuk om met deze meisje te praten zo leer je ook weer van elkaar. en we doen op de zelfde dag examen. dus dan zien wel elkaar. en dat is wel grappig natuurlijk.
en jij? waar zit jij op school? en heb jeook al veel klanten?
groetjes van metaTIneke Brasz schreef:
>
> Hallo meta
>
> bedankt voor je reaktie
> ik ga zeker ook even op de site s kijken die je net aangeeft
> mag ik vragen waar jij de opleiding doet?
> en hoe ver ben je?
> Wat doe je allemaal al?
> heb je al klanten?
> Ben je veel op dit forum en heb je leuke contacten opgedaan?
>
> groetjes tineke