wie werkt er met dr. tadlea?

• meta

wie werkt er met dr. tadlea?

groetjes van meta

• Ria

Hallo Meta,

Ik gebruik het zelf al jaren, bevalt me zeer goed en ik ga er ook mee werken samen met het merk webecos. Webecos heb ik ook al het een en ander van uitgeprobeerd is ook goed.

groetjes van Ria

• meta

hee ria,

bedankt voor de info. ik ga volgende week naar een info dag van webecos. en ik zag dat ze ook tadlea hadden. dat leek meook wel erg mooi. misschien daar ook nog een dag van mee maken. of ze vertellen er nu ook al iets over dat zou kunnen.

heb jij een eigen salon? en misschien een site? zou ik wel even mogen kijken?

groetjes van meta

• Ria

Ha Meta,

Mijn salonnetje is nog in de maak.

Hopelijk kan ik de eerste week december starten.

Een website heb ik nog niet maar gaat zeker komen, heb je nog gekeken op www.12mambo.nl dat antwoord had ik je gegeven op je vraag over websites maken,

ikzelf moet ook nog kijken hoor of het wel wat is. Nou veel succes op je infodag Webecos.

groetjes van Ria

• meta

hallo rita,

ja ik heb even gekeken maar ik geloof dat alles met elkaar zon 70 euro per jaar kost. ik heb nu mijn oom gesproken en die wil er wel een voor mij maken. dus ik ben zelf al een beetje aan het rommelen in microsoft power paint. misschien ook een idee voor jouw? kun je eens zien wat je nu zou willen.

groetjes van meta en bedankt voor je tip. en succes met je salon. erg leuk hoor allemaal.