geef je mannen een ander soort behandeling of vold je precies het zelfde bij een vrouw? en waar moet je op letten?
groetjes van meta
In principe kun je gewoon de behandeling volgen zoals je dat bij een vrouw doet (alleen kun je onderdelen als epileren enzo vaak achterwege laten). Hou er rekening mee dat er vaak wat meer onzuiverheden verwijderd moeten worden, de mannenhuid is vaak wat vetter en dikker, en hou er rekening mee dat de pijngrens van mannen LAGER is als die van vrouwen. Benader mannen niet te tuttig, maar vertel wel waarom huidverzorging nodig is (en waarom jouw produkten juist zo goed zijn). Mannen zijn vaak wat minder op de hoogte van huidverzorging als vrouwen, en nemen dus snel je advies aan. Mijn ervaring is dat als mannen eenmaal je produkten gebruiken ze trouwer zijn als vrouwen (dames laten zich nogal eens verleiding door reclame op tv voor bijvoorbeeld oil of olaz o.i.d.). Verder heb ik in mijn prijslijst een speciale mannenbehandeling opgenomen, zodat mannen kunnen zien dat ze welkom zijn en dat een behandeling ook geschikt is voor mannen (er zijn zelfs mannen die denken dat een masker alleen voor de vrouwenhuid is). Let erop dat je je salon ook wat aanpast als je mannen wilt gaan behandelen (gebruik bijvoorbeeld dat geen roze handdoeken of veel roze in je inrichting).
Groetjes, Ingrid.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?