meta en haar ondernemingsplan

• sannie

Hoi meissie,

onderwerp zegt het al. Heb je nog gekeken voor je plan bij de kvk. Ik had nog op je bericht gereageerd. Maar hoor er niks meer over

Grt Sandra

• meta

hee sannie. volgens mij is er iets fout gegaan dan. of ik ben de kvk ben geweest? ja afgelopen zaterdag. maar dat was zo druk. je kon je zelf niet verstaan bijna en heb maar met weinig mensen geproken. maar waar ik wel achter ben gekomen is dat je wel een soort van menotr kunt krijgen. ondernemingskompas of zo noemen ze dat. dat is iemand die al een onderneming heeft gehad of nog heeft en je bij je bedrijf kan helpen met je vragen enz.

veders moet je denken aan verzekeringen. pensioen, arbeidsongeschiktheid. dat soort dingen. dat kun je ook eventueel bij een bank afsluiten daar hebben ze ook pakketten voor. maar wat ik zou doen is een stuk of 3 offerters aanvragen en dan eens kijken wat ze jouw te bieden hebben.

je kan de kvk ook nog om een gesprek vragen voor meer info. en ik denk dat ik dat volgend jaar maar eens ga doen. dan kun je even rustig zitten enz.

als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.

groetjes van meta