wie werkt er met medex?

• meta

wie werkt er met medex? en hoe bevalt het je? voor een tegens?

groetjes van meta

• Beads by mail

Ik werk met Medex. Ik ben er zelf zeer tevreden over. Een paar weken geleden heb ik bij hun een cursus fruitzuren gedaan. Die cursusdag was geweldig verzorgd.

Iedereen die in het laatste jaar van de studie zit en die al klaar is met de studie kan bij hun cursussen volgen. Ook als je niet met hun producten werkt.

Je hoeft bij hun bovendien geen installatie-order te plaatsen.

Mocht je nog meer willen weten, dan mag je mij altijd even mailen.

Groetjes Veronique

• Petra

Hoi Meta,

Ik ben vorig jaar mijn salon begonnen en gestart met Medex. Ik ben er zeer tevreden over. Ze geven een flink aantal (gratis) trainingen. Als je vragen hebt, staan ze je altijd vriendelijk en deskundig te woord. Ook mijn klanten zijn tevreden over het merk. Ze hebben bijv. een aparte acne-lijn (incl. event. cursus), die ik erg goed vind. Je hoeft ook niet meteen alle produkten aan te schaffen, je kan met bijv. 1 bep. lijn starten. Het enige nadeel voor mij persoonlijk is dat ze zover weg zitten (in Drenthe en ik woon in Amsterdam). Als je bij Medex in de buurt woont, kan je ook bij hun een soort introduktiedag krijgen. Deze is verder vrijblijvend en ze pushen je ook niet om van alles te gaan kopen.

groetjes Petra

• meta

hmm dat klinkt allemaal goed zeg. ikdenk dat ik volgend jaar dan maar eens een dagje mee maak. ik woon in leeuwarden dus het zou voor mij ideaal zijn.

bedankt weer voor alle info.

groetjes van meta