wie werkt er met mb comsetics?

• meta

wie werkt er met mb cosmetics? hoe bevalt het je? moet je perse een staterspaket afnemen? hoe is de begeleiding?

groetjes van meta

• Amber

Ik werk met Jean d'Arcel vab MB Cosmetics! Ik heb hier al het en en ander van opgeschreven dus gebruik de zoekfunctie even. Het is in elk geval een echte aanrader, goede begeleiding enz. Ze helpen je ook om een behandelprijs vast te stellen ( je eerdere vraag) als je dat wilt. 99% van mijn klanten is zeer tevreden met de producten van Jean d'Arcel, dat zegt genoeg.

• meta

ja inderdaad. de proeftypetjes waren ook erg lekker. ik schrok alleen van de verkoop prijzen. dat was mijn enigste punt. maar ik kan natuurlijk altijd een dag mee maken.

groetjes van meta

• nicolle

Als je idd op zoek functie klikt zul je zien dat er en starterspakket moet worden aangeschaft.

• meta

ja dat weetik ze hebben een m en l en een xl staterpaket. maar ik heb toen moet een man gesproken van cosmetics en die zijn dat er ook nog wel een kleiner paket kon worden aangeschaft. dus dat houd ik nog even in het achterhoofd.

groetjes van meta

• Amber

Ze zijn zeer flexibel bij MB cosmetics. Als jij iets anders wil dan “normaal” zoeken ze een oplossing. Je moet gewoon een afspraak maken, da's vrijblijvend en dan kun je alles vragen wat je erover wilt weten.

• meta

ja ik zal ze zeker in het hoofd houden.

groetejs en bedankt

• crista

hoi wie kan mijn vertellen wat je ongeveer vraagt voor de behandelingen die je verzorgd met het merk jean d arcel, het lijkt me een fantastisch merk

groetjes crista.

• Amber

Dat bepaal je helemaal zelf! Je moet rekening houden met een aantal dingen zoals hoelang je met een behandeling bezig bent, wat doe je allemaal in een behandeling etc. Je kunt je laten adviseren door je leverancier, die heeft er het beste kijk op (wat het product betreft dan). Kijk op de website van Jean d'Arcel/ MB cosmetics, daar vind je de salons die met het merk werken, op hun websites staan vaak ook prijslijsten.