hoe kom je aan je huisstijl?

• Bianca

Hoi Meta,

Ik krijg een behandelstoel, tabouret, vapozone, loupelamp en handdoekverwarmer.

Groetjes,

Bianca

• Amber

Hoi Christa, ik heb mijn salon inrichting bij Bowie Medical gekocht, op de beurs. Mijn producten heb ik van Jean d'Arcel die zijn heel goed en ruiken super! De prijzen zijn verschillend, daar moet je anders even informatie over aanvragen. De begeleiding is ook super, net hoe jij het wilt, intensief of af en toe.

Groetjes Amber.

• crista

hoi amber ,

bedankt voor de tip, kom jij zelf ook uit de buurt van oss als ik vragen mag, ik woon nl in bergharen erg kortbij dus dat is wel handig .

wat vraag je ongeveer voor je behandelingen ik ben ook weg van jean d arcel maar ik durf het niet goed aan zouden de klanten de behandelingen en de produkten niet

te duur vinden. hoe pak ik dit aan.

groetjes cris.

• meta

je zou ook nog een goedkopere lijn er bij kunnen doen. maar ik denk dat ze wel komen hoor. je kunt natuurlijk ook eens met korting gaan werken. gewoon wat aanbiedingen en dan wat tubetjes mee geven. om te proberen. wie weet lukt het?

groetjes van meta

• Amber

Ik woon vlakbij Amsterdam, een eindje uit de buurt van Oss!

Tsja, hoe pak je dat aan? Moeilijke vraag en nog moeilijker te beantwoorden, haha. Ik heb nu weing tijd, maar ik kom er nog wel op terug!