wie werkt er met costinta?

• meta

wie werkt er met costinta? bijvoorbeeld het merk biomaris? waar zit costinta en hoe bevalt het je? moet je ook een staterspaket afnemen? zijn de verkoop prijzen redelijk?

groetjes van meta

• nicolle

Ik neem producten af van Cosinta. Ik werk niet met biomaris. Maar het zit in Bleiswijk (bij vliegveld zestienhoven in de buurt). Je hoeft geen starterspakket te nemen, kunt zelf gaan shoppen in hun winkel (het is zelfbediening maar men bied wel hulp). Er zijn veel gratis cursussen (maar ook betaalde). Je kunt bijv. een gratis cursus volgen over een van hun producten (of meerdere als je alle producten wilt leren kennen). Daarna kun je besluiten om er wel of niet mee te gaan werken. De cursussen zijn heel goed verzorgt: strat met een kleine groep met koffie met iets lekkers, theorie, uitgebriede lunch met een buffetje, praktijk met oefenen op elkaar, tussendoor een drankje met een nootje aan de bar, erna gelegenheid tot shoppen. Ze leveren veel samples, posters, folders. 2x per jaar een manifestatie met aantrekkelijke kortingen en demonstraties. 2x per jaar een magazine voor de klant, met leuke wetenswaardigheden, tips en aanbiedingen om bij je salon aan te schaffen. En een paar keer per jaar een magazine voor de salon met nieuws, wetenswaardigheden, tips, ideeen voor acties e.d. Ze verkopen Biomaris, D.R. Eckstein, Phyris, Lady rose, John van G, Vision, Christian, en veel aromatische olieen, speciaal maskers, muziekcd's, enz.

Ik ben erg tevreden over hun service e.d

Creme's voor de verkoop zijn v.a 11 euro tot 40 euro.. Reiniging v.a 8 euro tot 17 euro.

• marjan

Klinkt erg goed nicole

• crista

hoi nicolle,

hoe is het bij cosinta met de persoonlijke begeleiding mailing opstart salon e.d

groetjes crista.

• meta

zo dat klinkt ook goed zeg. het is wel iets wat ik zoek ook. misschien moet ik dan ook maar eens een dag mee maken. misschien is het alleen iets te ver voor mij. dat zou jammer zijn. maar goed een dag mee maken is nooit weg natuurlijk. en als je iets kunt kopen kun je het thuis ook eens langer uit proberen. zo weet je het verschil ook.

bedankt nicolle voor alle info. leer weer eenhoop

groetjes van meta

• nicolle

Als je er naar vraagt hebben ze wel suggesties. Toen ik startte deden ze de suggestie om setjes van 3 ampullen aan te bieden voor de eerste 25 klanten. Zodat ik een mailing kon maken en het daarin aanbieden. Ze denken wel met je mee als je het ze voorlegt, maar doen helaas geen marketingacties zoals potentiele klanten benaderen/bellen. Maar ik ben er achter dat ereen aantal firma's zijn die dat wel doen, maar dan moet je wel een duur starterspakket kopen, en dan betalen voor de mailings e.d die zij dan voor je gaan doen. Ik vind wel dat je door het bezoeken van de cursussen heel erg veel leert, vnl. ook van de mede cursisten! Je doet er veel inspiratie op en raakt erg gemotiveert!

Groetjes, Nicolle