het inrichten van je salon wat mag wel in een salon en wat niet? ik weet het ik ben nog niet toe aan het hoofdstuk maar het kwam zo in mij op. mogen vitrage voor de ramen? en heeft iemand nog tips. en hoe zit het met kleuren?
groetjes van meta
Heej meta, ik heb al een aantal salon's van mensen bekeken. En wat me vooral opviel is de lichtere kleuren. Je moet het natuurlijk niet te druk laten lijken. Mensen komen voor jou ook voor wat rust en ontspanning. Dus dan zou ik wat lichtere kleuren nemen. En ik zag vooral veel laminaat (houten vloer). Als je zorgt dat het een leuke uitstraling heeft. En niet te druk oogt. Dan ben je al heel ver.
http://www.salonscientia.nl/foto.html Hier zie je bijv. iets leuks
Succes ermee!
Groetjes Jasmin
Alles mag natuurlijk, net wat jij wilt. Maar hoe makkelijker te onderhouden hoe beter natuurlijk. Iets op de vloer wat snel en makkelijk schoon te houden is, en waar je niet snel vuil op ziet. Goede ventilatie (vooral met stoomapparaat), zonder dat het meteen koud is in je salon. Maar ook goed warm te krijgen. Als je lichaamspakkingen geeft, een makkelijk afneembare muur, omdat je nog weleens kunt spetteren. Voldoende licht, niet alleen van de loupelamp, maar ook een goede zonwering zodat je ook s'zomers goed kunt doorwerken. (geen platdak, is de ervaring….) Kraan met zowel koud als warm water (schort bij mij nog al eens aan het warme water…helaas). Vwb kleuren: het is maar wat je zelf mooi vind natuurlijk. Wit oogt fris, maar straalt wel weer kilte uit. Ik zelf heb bijv witte handdoeken, maar handig is het niet (andere kleur slaat bij mij nergens op). Er zijn cremes (algen bijv ook) om mee te masseren die vlekken maken (vet zoiezo), die niet meer uit je handdoeken gaan. Een dagje in de biotex weken werkt wel, maar niet echt handig. Dit was wel z\o'n beetje wat ik weet te verzinnen…..
Groetjes, Nicolle
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?