Bedankt voor jullie reactie .
Meta,
In mijn salon werk ik ook nog met MALU WILZ dat is een duits merk op plaantaardige basis met geneeskrachtige kruiden hier ben ik zelf erg tevreden ,maar ik ben 4 jaar geleden eigelijk nietb op de juiste manier gestart , ik ben begonnen met standaart behandelingen en dar zit iedereen nu op vast geroest.
Met PHILODERM kun je wel meer bereiken dan met het andere merk ,maar mischien dat ik hier mee een andere anpak kan starten.
Wat ik zelf leuk zou vinden om bij de introductie van een merkt te ontangen: waarschijnlijk iets van een proefje om het te proberen of introductie behandeling.
alleen dat bekijk ik nu vanuit mijn oogpunt en dat is nu natuurlijk wel,anders dan toen ik niets met de huidverzorging te maken had. veel van mijn klanten vinden de verzorging van hun huid niet zo belangrijk heb ik het idee ,ze komen alleen maar voor de ontspanning en dat is iets waar ik niet veel mee heb , ook zelf gemaseerd worden vind ik niet fijn of een vewendag is ook niet aan mij besteed.
dus zelf ga ik helemaal voor de fruitzuur behandeling maar je doen de klanten dat ook. ik hoop met dit merk ook wat nieuwe klanten binnen te halen die wel huidverbetering willen.
claire