waar hebben jullie op gelet bij het uitzoeken van een creme?

• meta

hallo,

wat is voor jullie het belangrijkste wat in een creme moet zitten of voldoen. toen jullie een leverancier uitzochten waar hebben jullie toen op gelet? iets speciaals?

groetjes van meta

• crista

hoi meta,

dat zou ik nou ook graag weten, ik vind het zo moeilijk om straks een keuze te moeten maken voor een produktlijn. wat ik belangrijk vindt goede geur, leuke prijs en uitstraling van het produkt en natuurlijk de werking en speciaal behandelingen alhoewel de begeleiding is ook erg belangrijk, een hele zoektocht dus.

succes, hou me op de hoogte, ik heb trouwens info aangevraagd bij extenso erg benieuwd.

groetjes crista

• meta

hee crista,

nou inderdaad. met die vragen zit ik ook. alles is in principe lekker. maar je kunt toch wel het verschil voelen en ruiken. ik heb ook een reissetje aangevraagd van extenso. erg lekker. en ik hoor ook goede dingen over hun. ik heb met een vertegenwoordiger gepraat. en hij heeft me duidelijk uitgelegd hoe hun te werk gaan. en hij was niet uit op een verkoop gesprekje. erg fijn allemaal. ook fijne creme moet ik zeggen. alleen ik woon in leeuwarden en dan is het voor mij wel 2 uur rijden. dat is voor mij dan een min puntje. maar ik denk dat ik toch wel zo ver moet rijden om bij een merk te komen.

heb je al op deze sites gekeken?

www.declare-beauty.com die houden ook een info dag. kijk anders even op mijn site onder het kopje nieuwtjes voor waar en wanneer. http://groups.msn.nl/nhacollegas

http://www.pevonia.nl/ deze zit in enkhuizen daar heb ik net info van aangevraagd. ben ik ook erg benieuwd naar. lijkt me een mooi merk.

www.mineralcare.nl houdt binnen kort ook info dagen. lees maar op mijn site onder het kopje nieuwtjes.

http://www.dr-baumann.com/ lijkt me ook een mooi merk maar ik weet niet zo goed waar deze zitten.

nou zo eerst maar even? groetejs van meta.

• crista

ha meta,

ik heb veel produkten van mineral care geprobeerd en ik vind het niets persoonlijk he, het ruikt niet lekker en of het iets doet tjaaaa..

declare moet ik nog testen heb ik al wel proefs van ik vind het wel een beperkte beknopte lijn niet veel aan speciaal behandelingen.

dr baumann lijkt mijn inderdaad ook wel wat ga ik ook nog info van opvragen.het merk pevonia ken ik niet.

ben je bekend met het merk secrets is ook wel wat een super begeleiding moet ik zeggen ze zijn al een keer bij me thuis geweest voor introduktie erg leuk.

wanneer wil je ongeveer een produkt lijn gaan aanschaffen ik ongeveer aug sept 2006.al alles mee zit. 1 hope so het is wel een erg leuke opleiding ik woon in bergaren bij wijchen.

groet crista. ik ga je site bekijken.

• meta

hee crista,

ja sectrecs ken ik. maar dan moet je een staterspaket van afnemen en dat is met te gek. dan zit ja al zo rond de 2000 euro. en dat ga ik echt niet doen. er zitten dan dingen in wat jehelemaal niet nodig hebt in het begin. maar ja dat is voor iedereen anders. ik ben maar een kleine salon dus ik zoek een leveranciers die geen staterspakketen verkoopt maar waar je gewoon klein kunt beginnen. en het dan later uit bouwen.

ik woon in leeuwarden. dus ja voor mij is het altijd ver weg. ik was toch wel gek van declare. maar wat vind jij een bekopte lijn? wat zoek jij in een lijn? ik vond hem wel uitgebreid met hand en voet creme en een herenlijn. douche spullen enz.

ja ik denk dat ik ook rond die tijd zit. ik wil toch volgend jaar veel oefenen en dan misschien rond aug open gaan.

groetjes van meta

• marjan

hoi meiden,

Ik ben helemaal weg van priadara (komt bij dezelfde leverancier weg als extenso)

• crista

hoi meta,

wat ik zoek in een lijn is ook uitgebreide speciaalbehandelingen niet de standaard behandelingen maar ook eens een thermo makser of kleimasker of zuurstof behandeling. maar het blijft moeilijk ik ga in maart weer naar de beurs.

groetjes crista, priadara ruikt dat lekker ik las een stuk terug in het forum dat het muf rook. extenso heeft veel mogelijkheden wat betreft scala aan produkten, toch spreekt dr grandel mijn ook wel aan alleen de uitstraling tjaa.dr renaud van consulta staat ook bekend om zijn speciaal behandelingen ook leuk merk maar twijfels over de werking.

groetjes crista

• ina

In Harderwijk zit een leverancier, die het Italiaans merk Claride voert,het is een geweldig merk met vele mogelijkheden,perfecte service en geen installatie order.

Hun website is www.claride.nl.

succes met je zoekttocht.

Inameta schreef:

>

> hee crista,

>

> ja sectrecs ken ik. maar dan moet je een staterspaket van

> afnemen en dat is met te gek. dan zit ja al zo rond de 2000

> euro. en dat ga ik echt niet doen. er zitten dan dingen in

> wat jehelemaal niet nodig hebt in het begin. maar ja dat is

> voor iedereen anders. ik ben maar een kleine salon dus ik

> zoek een leveranciers die geen staterspakketen verkoopt maar

> waar je gewoon klein kunt beginnen. en het dan later uit

> bouwen.

>

> ik woon in leeuwarden. dus ja voor mij is het altijd ver weg.

> ik was toch wel gek van declare. maar wat vind jij een

> bekopte lijn? wat zoek jij in een lijn? ik vond hem wel

> uitgebreid met hand en voet creme en een herenlijn. douche

> spullen enz.

>

> ja ik denk dat ik ook rond die tijd zit. ik wil toch volgend

> jaar veel oefenen en dan misschien rond aug open gaan.

>

> groetjes van meta

• crista

hoi ina,

is de prijs ook een beetje leuk en een aangename geur, ik zal eens wat info opvragen, bedankt voor de tip

groetjes crista

• meta

nou dr. grandel is voor mij niet zo goed overgekomen. ik ben een ochtend bezig geweest om ze te bellen. geen gehoor. toen ik de volgende dag weer belde kreeg ik een mevrouw aan de lijn die ik heel slecht verstond en die iets bazelde over 3 uit 19 of zoiets. naar een paar keer heen en weer gevraagd te hebben bedoelde ze dat dat een staterspaket was wat je verplicht bent om af te nemen. het kost rond de 1600 euro. veder vond ik het een top merk. ze hebben in arnhem traningen. het ruikt goed en het ziet er leuk uit. maar ja weer een staterspaket en dat is voor mij niet zo gunstig. dus die valt af.

leuk om eens te horen wat jij dan zoekt in een creme.

priadara vond ik muf ruiken maar dat komt omdat er veder niks aan toegevoegd wordt dus dit is pure creme. en dat ruikt anders. maar is ook hele goede creme. vraag anders eens een info paket aan. kun je het zelf ruiken. ik heb wel hele goede dingen over priadara gehoord. en je krijgt ook korting als je weer iets besteld. dus dat is ook altijd mee genomen.

nou maar weer op zoek naar een ander merk hahahaha.

groetjes van meta