Ik las in eerdere berichten… dat je een vergunning van de gemeente moet vragen..
Klopt dat ?
volgens mij moet je het melden bij de gemeente. inverband met overlast van auto's van je klanten geloof ik. maar ja als er maa 1 per keer komt is dat niet zo erg. en je moet je buren ffe lief aan kijken he? misschien gratis behandelingetje. je weet niet of ze er last van krijgen? zou niet weten waar van. maar ja er zijn altijd emmeraars bij natuurlijk.
groetjes van meta
De eisen verschillen per gemeente. Ik zou gewoon even bij de gemeente informeren, dan weet je het zeker.
Ook als je bijvoorbeeld een reklamebord in de tuin wilt zetten of aan de gevel wilt hangen heb je een vergunning nodig. Bovendien moet je dan ook weer aan allemaal eisen voldoen.
Groetjes Veronique
De eisen verschillen per gemeente. Ik zou gewoon even bij de gemeente informeren, dan weet je het zeker.
Ook als je bijvoorbeeld een reklamebord in de tuin wilt zetten of aan de gevel wilt hangen heb je een vergunning nodig. Bovendien moet je dan ook weer aan allemaal eisen voldoen.
Groetjes Veronique
Als ik jou was zou ik hem aanvragen!
Mij was door een medewerker van de gemeente verteld dat ik geen vergunning nodig had. Vervolgens krijg ik, na het plaatsen van mijn eerste advertentie, een brief van de gemeente dat ik op laste van een x bedrag m'n onderneming moet stil zetten en een vergunning moet aanvragen.
Dit alles door lastige buren.
Al met al, doordat diezelfde buren natuurlijk een bezwaarschrift indienden, heb ik 6 maanden vertraging opgelopen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?