vergunning

• marjan

Ik las in eerdere berichten… dat je een vergunning van de gemeente moet vragen..

Klopt dat ?

• meta

volgens mij moet je het melden bij de gemeente. inverband met overlast van auto's van je klanten geloof ik. maar ja als er maa 1 per keer komt is dat niet zo erg. en je moet je buren ffe lief aan kijken he? misschien gratis behandelingetje. je weet niet of ze er last van krijgen? zou niet weten waar van. maar ja er zijn altijd emmeraars bij natuurlijk.

groetjes van meta

• nicolle

Bij ons in het dorp mag/mocht je geen bedrijf in bijv een huurwoning starten en ook niet in een koophuis buiten de bebouwde kom. Maar dat kan verandert zijn , even goed en voorzichtig navragen dus….

• Veronique

De eisen verschillen per gemeente. Ik zou gewoon even bij de gemeente informeren, dan weet je het zeker.

Ook als je bijvoorbeeld een reklamebord in de tuin wilt zetten of aan de gevel wilt hangen heb je een vergunning nodig. Bovendien moet je dan ook weer aan allemaal eisen voldoen.

Groetjes Veronique

• Veronique

De eisen verschillen per gemeente. Ik zou gewoon even bij de gemeente informeren, dan weet je het zeker.

Ook als je bijvoorbeeld een reklamebord in de tuin wilt zetten of aan de gevel wilt hangen heb je een vergunning nodig. Bovendien moet je dan ook weer aan allemaal eisen voldoen.

Groetjes Veronique

• Anna

Als ik jou was zou ik hem aanvragen!

Mij was door een medewerker van de gemeente verteld dat ik geen vergunning nodig had. Vervolgens krijg ik, na het plaatsen van mijn eerste advertentie, een brief van de gemeente dat ik op laste van een x bedrag m'n onderneming moet stil zetten en een vergunning moet aanvragen.

Dit alles door lastige buren.

Al met al, doordat diezelfde buren natuurlijk een bezwaarschrift indienden, heb ik 6 maanden vertraging opgelopen.

• marjan

jeetje wat sneu voor je.. gelukkig heb ik hele lieve buren maar ik ben zowiezo al bezig met de aanvraag

bedankt !

• meta

ene misschien een tip. nodig je buren uit voor een gratis of aanbiedingsbehandeling. dan zijn ze zo om denk ik.

groetjes van meta

• marjan

wah dat zijn ze nu al :) de buuv vraagt contant ben jij al klaar ben je al klaar kan ik al een afspraak maken.. nog eventjes geduld buuv eind januari ben je de 1e

hihi dat is wel leuk