tips theorie examen

• marjan

Hallo,

Wie heeft er tips over het theorie examen.. ik moet 13 januari examen doen voor module 1+2.

Kunnen jullie mij vertellen wat ik goed in mijn hoofd moet stampen en ook wat voor vragen ik kan verwachten..

Ik leer het wel goed alleen ben ik zo bang dat ik dingen vergeet…

groetjes Marjan

• Petra

Heb je via je school geen voorbeelden gekregen van examens? Dan weet je een beetje wat ze ongeveer gaan vragen. Het is ook goed om met oude examens te oefenen. Vaak komen toch dezelfde soort vragen terug.

groetjes Petra

• marjan

oh misschien kan ik ze opvragen.

dank je wel

• meta

hee marjan,

je moet even kijken op mijn site daar heb ik een paar voorbeelden staan. ik heb deze examens al gedaan. je kunt het beste het boek uit je hoofd leren en alles wat latijns is. en vooral de ziektes. wat het is waar het vandaan komt enz. en de werkstoffen ook goed door nemen.

dan zie ik je ook op 13 januari.

groetjes van meta

• Yvonne

Vooral toetsen, toetsen en nog eens toetsen maken! Zo weet je ongeveer op welk cijfer je kennis zit. Een 6? Tel daar zenuwen bij op dan moet je beter leren. Zo deed ik het. En ik had 8en en 9ens (zei ze trots ;-)

• Marloes

hoi als je wil,ik heb een volledig examen thuis over dit hoofdstuk.Laat het me even weten dan mail ik m door.groetjes Marloes