wie werkt er met webecos en tadlea?

• meta

hallo,

ik geloof dat ik deze vraag al eerder heb gesteld maar nog geen antwoord terug gekregen. dus ik dacht ik gooi hem er nog eens op. wie werkt er met webecos? en tadlea?

groetjes van meta

• nicolle

Via de zoek functie vind je ook iemand die er mee werkt, misschien zelfs meerderen?

• meta

ja dat had ik al gedaan maar er staan geen reacties bij.

• meta

hallo nicolle,

nu weet ik niet meer of iemand dat al aan je gevraagd had. maar met welk merk werk je zelf? heb je ook en site? kanik ook ffe sneufelen.

groetjes van meta

• nicolle

Sita werkt ermee, zag ik. Ik werk met Dr.R.A.Eckstein. Ik heb een site maar die moet al een poosje vernieuwd worden, maar gezien het feit dat wij een computer vol virussen hebben , flipt ie soms helemaal. We durven dus bijna geen nieuwe aanbiedingen op de site te plaatsen uit angst dat alles ineens weg is. Dus de aanbiedingen zijn allang niet meer up to date! Site is: www.schoonheidssalonnicolle.nl

• ingrid

Hoi Meta,

Leuk om te zien dat je je zo aan het oriënteren bent. Ik vond dat ook heel erg leuk, toen ik voor mezelf ging beginnen, maar ook wel heel erg moeilijk. Misschien dat je ook wat hebt aan de volgende site; http://www.leclub.nl . Ik heb hier toen ik nog met de opleiding bezig was weleens hars enzo gekocht, omdat ik destijds daar in de buurt werkte, dus kon ik het heel makkelijk meteen ophalen.

Groetjes, Ingrid.

• meta

hee bedankt allemaal voor de tips. weer wet geleerd

groetjes van meta

• Yvonne

Ik werk met Webecos sinds ruim een jaar. Ben erg tevreden. Nooit allergische reacties gehad. Kijk een op mijn site www.skinandmore.nl.

Ze hebben veel cursussen en workshops. Potje kost rond de 16 euro. Dus dat is te doen. Je moet kijken wat er voor mensen in je wijk zitten. Hier zitten veel oil of olaz mensen of nivea mensen. Die geven niet veel geld uit aan cremes e.d. Maar mijn verkoop is erg hoog omdat dit niet veel duurder is dan dat ze gewend zijn. Heb je al een produktinformatieboekje aangevraagd van Webecos? Ik ken verschillende salons die er (1 al 27 jaar, 1 al 17 jaar, en 1 al 5 jaar) mee werken. De huidtherapeutes hier in de buurt ook. Ze zijn een Nederlands merk en hebben dus geen tussenleverancier in het buitenland zodat de prijzen zo laag kunnen zijn. Ze hebben een eigen laboratorium. Het is van oorsprong een apothekersmerk van begin '60 er jaren. Ze zitten tegenwoordig in Zoetermeer, Alkmaar en Amstelveen.

Wil je nog wat weten dan hoor ik het wel.

Yvonne

• meta

heee bedankt yvonne,

ik ga 22 november naar webecos in alkmaar voor een info dag. ik heb wel een aantal proefjes gekregen en wat info boekjes. ziet er goed uit. ik vind alleen de soft peeling erg schuren. het lijkt wel of daar glas in zit. dat isniet echt lekker voor je hoofdhuid. en soms ruikt het wel appart. maar dat kan misschien ook aan de proefjes liggen. ik hoor er wel veel positieve reakties van.

en dr. tadlea? werk je daar ook mee? heb je zelf een salon?

ik woon in leeuwarden en ja je kent het misschien wel friezen geven niet zo heel veel uit aan crempjes. tenminste ik merk dat nu wel om me heen. ze willen er niet te veel geld aan uit geven. en toen ik in utrecht kwam op de beurs heb ik mijn ogen uit gekeken. wat een merken en dingen. en zeker op nagel gebied. nou dat hebben we echt niet hier hoor. we hebben in drachten 1 cosmetica bedrijf la tinta. en meer niet. het zit allemaal richting brabant of utrecht. dus friesland loopt toch wel wat achter. misschien een nagelstudio en voor de rest weet ik ze niet te vinden. dus ik wil.ook niet een te duur merk kwa verkoop. en dan klinkt dit goed in de oren.

groetjes van metaYvonne schreef:

>

> Ik werk met Webecos sinds ruim een jaar. Ben erg tevreden.

> Nooit allergische reacties gehad. Kijk een op mijn site

> www.skinandmore.nl.

> Ze hebben veel cursussen en workshops. Potje kost rond de 16

> euro. Dus dat is te doen. Je moet kijken wat er voor mensen

> in je wijk zitten. Hier zitten veel oil of olaz mensen of

> nivea mensen. Die geven niet veel geld uit aan cremes e.d.

> Maar mijn verkoop is erg hoog omdat dit niet veel duurder is

> dan dat ze gewend zijn. Heb je al een produktinformatieboekje

> aangevraagd van Webecos? Ik ken verschillende salons die er

> (1 al 27 jaar, 1 al 17 jaar, en 1 al 5 jaar) mee werken. De

> huidtherapeutes hier in de buurt ook. Ze zijn een Nederlands

> merk en hebben dus geen tussenleverancier in het buitenland

> zodat de prijzen zo laag kunnen zijn. Ze hebben een eigen

> laboratorium. Het is van oorsprong een apothekersmerk van

> begin '60 er jaren. Ze zitten tegenwoordig in Zoetermeer,

> Alkmaar en Amstelveen.

> Wil je nog wat weten dan hoor ik het wel.

>

> Yvonne

• Yvonne

De softpeeling verkoop ik best goed. Hij is heel zacht net vind ik. Hier heb ik ook alleen nuchtere klanten die nivea of oil of olaz gebruiken of ze weten niet eens wat “een tubetje van het kruidvat”. In ieder geval geven ze er niet te veel aan uit. Dus als dat je doelgroep is verkoop je ook niets duurs. Wat belangrijk is, je moet achter je merk staan anders kun je het niet verkopen. Ik geloof er 100 % in en dan verkoop je het ook goed. Succes de 22e.