Een jongen die erg grote, groffe wenkbrauwen heeft wil graag zijn wenkbrauwen door mij geepileerd hebben. Hoe kan je dit doen op de beste manier of is het juist aan te raden dit helemaal niet te doen, aangezien hij een man is?
Ik sluit me aan bij Nicolle. Je kunt het gerust doen, maar zorg dat je heel erg goed zijn wensen weet. Hou desnoods een spiegeltje bij de hand, zodat je hem af en toe eens kunt laten kijken of het nog naar wens is. Ik heb zelf ook een mannelijke klant met hele dichte volle wenkbrauwen die de wenkbrauw wat uitgedunt wil hebben. Hierbij moet je heel erg oppassen dat je geen ‘'gaten’' in de wenkbrauw maakt. Ook zijn er wel eens mannen die gewoon de vorm wat strakker willen, of met name het haar tussen beide wenkbrauwen in verwijdert willen hebben. Het echt strak epileren zoals bij een vrouw heb ik nog nooit bij een man gedaan, maar als dat zijn wens is; waarom niet?
Groetjes, Ingrid.
Ik zou bekijken hoe zijn wenkbrauwen er nu uitzien en dan gewoon beginnen met het onderste randje haren weg te halen. Geef hem een spiegeltje zodat ie af en toe eens kan kijken of het naar zijn zin is. En dan steeds een randje verder totdat hij het smal genoeg vind. Zorg ervoor dat je niet heel strak gaat epileren, want dan ziet het er al heel gauw te ‘'vrouwelijk’' en duidelijk geëpileerd uit. Maar ik kan me voorstellen dat je het wel eng vind. Wat je kan doen is met hem overleggen hoe je erover denkt. Zeg dat je voornamelijk vrouwen epileert, dus dat je hem wel wilt epileren, maar dat hij heel duidelijk moet zijn in zijn wensen. Mocht je het nou echt niet zien zitten, dan zou ik dat ook zeggen, en er niet aan beginnen.
Succes!
Als hij erg borstelige wenkbrauwen heeft, dan kan je beginnen met de haren naar boven te kammen en alles wat boven de wenkbrauwen uitsteekt af te knippen. Niet te enthousiast beginnen. Eerst met hele kleine puntjes beginnen. De wenkbrauwen moet wel goed begroeid zijn, anders krijg je kale plekken. Dan ziet het er al heel anders uit.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?