opleiding

• Loes

Ik wil in januari de basisopleiding Schoonheidsverzorging doen bij Instituut Thomas in Rotterdam. Deze opleiding duurt dan anderhalf jaar. Hierbij wil ik het liefst gewoon vier dagen blijven werken. Weet een van jullie of het haalbaar is om deze opleiding te doen (liefst één dag in de week en niet twee avonden) en daarbij vier dagen te blijven werken?? Om nog minder te gaan werken is wat lastig, omdat ik dan behoorlijk minder ga verdienen…

Loes

• petra

Ik heb dit jaar de twee jarige basisopleiding afgerond,waarbij ik twee avonden in de week naar school ging en daarbij ook 24 uur werkte.

Ik moet je zeggen dat het vrij pittig was maar wel te doen.

Je moet ook nog wel ongeveer 10 huiswerkuren per week erbij rekenen.

Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat het er bij mij minder waren, maar ben toch voor alles meteen geslaagd

Heel veel succes ermee,

petra

• Veronique

Het ligt er ook maar net aan hoe makkelijk je kunt leren.

Het praktijk-gedeelte leer je het beste door veel te oefenen.

De theorie is aardig wat. Ik weet niet of je al eens de boeken ingekeken hebt, maar het is behoorlijk wat theorie. De truuk is dat je zorgt dat je niet achter gaat lopen op de theorie.

Heel veel plezier tijdens de opleiding.

Veronique

• Loes

Hoi Petra,

Dank je wel voor je reactie! Ik las dit pas vandaag, omdat dit naar mijn hotmail adres was gestuurd.

Ik kijk er naar uit om te beginnen met de opleiding in januari, en als het echt te zwaar wordt dan zal ik toch wat minder moeten gaan werken…

Groetjes,

Loespetra schreef:

>

> Ik heb dit jaar de twee jarige basisopleiding

> afgerond,waarbij ik twee avonden in de week naar school ging

> en daarbij ook 24 uur werkte.

> Ik moet je zeggen dat het vrij pittig was maar wel te doen.

> Je moet ook nog wel ongeveer 10 huiswerkuren per week erbij

> rekenen.

> Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat het er bij mij minder

> waren, maar ben toch voor alles meteen geslaagd

> Heel veel succes ermee,

> petra