Wimperpermanent

• Vanessa

Ik ben op zoek naar een groothandel waar ik alle benodigdheden voor wimperpermanent kan bestellen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik hoor het graag.

Groetjes,

Vanessa

• Aemke

Hoi Vanessa,

Je kan het kopen bij MB Cosmetics. Ik gebruik het ook en ik ben er zeer tevreden over. De kosten zijn ook niet veel. Suc6!

groetjes

Aemke

• Vanessa

Hoi Aemke,

Bedankt voor de info. Op hun site kan ik er alleen niets over vinden. Bestel jij online bij ze, of moet je naar de groothandel in Alkmaar? Ik heb ze al een mailtje gestuurd, maar nog niets gehoord. Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Vanessa

• Aemke

IK heb het op de beurs gekocht in september. Je kan ze inderdaad beter ff bellen, maar er staat wel iets over op geloof ik, maar op een hele onhandige en niet al te slimme manier om te vinden. Suc6

• Vanessa

Hoi Aemke,

Bedankt voor je hulp. Ze hebben mij gebeld n.a.v. mijn mailtje en ik heb een bestelling bij ze geplaatst. Als het goed is krijg ik het morgen al binnen. 30 behandelingen (per klant verpakt) voor maar 97 euro. Niet verkeerd.

Groetjes,

Vanessa

• Aemke

Ja, niet duur nee. Suc6! Ik ben er zeer tevreden over. Hoe langer je het laat zitten hoe beter het resultaat is.

• Kirsten

Ik heb op de beurs in september, Utrecht, wimperpermanent gekocht . Bij MB cosmetics, geloof ik 89,00 per set. De behandelingen zijn prima, en werkt goed. Mijn klanten zijn er tevreden over ! www.mbcosmetics.nl

• Kirsten

sorry, zag helemaal geen reacties toen ik je vraag aanklikte en ineens, een heleboel ! vandaar ! excuus, en heel erg veel succes met de permanent !