juiste email van priadara? en wie werkt met dit merk?

• meta

hallo,

weet iemand het juiste email adres van priadara. ik probeer een info paket te bestellen maar mijn email zegt dat het niet het juiste email adres is. weet iemand het juiste email? of heeft iemand een juist email adres van een vertegenwoordiger zodat ik wat info kan bestellen?

en dan nog een vraag wie werkt er met dit merk? hoe zijn de trainingen? en hoe bevalt het? is het duur in de verkoop?

groetjes van meta

• Sita

Je kan hier http://www.priadara.nl/contact.htm een formulier invullen en dan zullen ze vast wel je vraag beantwoorden of anders is dit het emailadres van hun leverancier: info@basicsalonproducts.nl. Ik ken het product niet dus daar kan ik je niet mee helpen. Succes!

Groetjes,

Sita

www.beauty-secrets.nl

• meta

ja dat weet ik heb het al een paar keer gedaan en ook al op het andere email adres geprobeerd niks werkt.

maar toch bedankt.

• Sita

Hm, misschien kun je ze dan bellen?

• meta

ja misschien is dat een idee bedankt

• Ingrid

Hoi Meta,

Ik ga dus ook binnenkort met dit merk starten. Het is een heel nieuw merk en wordt geimporteerd door basic salon products, in bornerbroek. Kijk maar eens op http://www.basicsalonproducts.nl . Als je wilt bellen: 074 2783500. Je kunt ze het beste bereiken van dinsdag t/m donderdag. Hun e-mail is; info@basicsalonproducts.nl

De trainingen van Priadara ken ik dus nog niet, de eerste heb ik 22 november, maar ik ben goed bekent met de leverancier, en hun overige cursussen, en ik ben super tevreden. Service is perfect, je word altijd vriendelijk te woord gestaan, en je kunt met alle vragen bij ze terecht.

Qua verkoop liggen de prijzen van de producten erg gunstig (vind ik), maar ik zou gewoon de info aanvragen, en dan zelf even kijken. De producten van priadara zijn puur natuurlijk en dat ruik je ook, vind ik. Maar ik, en mijn klanten, vinden dit juist prettig, vandaar ook dat dit merk met verloop van tijd zeer waarschijnlijk mijn andere huidverzorgingslijn gaat vervangen.

Groetjes, Ingrid.

• meta

hmm nou dat klinkt goed. ik heb volgens mij via basics salon al iets aangevraagd. dus nu mar even afwachten. de trainingen lijken mij ook wel goed het is in ieder geval niet te duur en je kunt gelijk spul kopen.

groetjs van meta

• crista

hoi ik heb een vraagje, ik ben in opleiding en ben bezig om me te orienteren in verschillende produktlijnen, nu is mijn vraag rond welke prijsklasse zitten de produkten van priadara, wat betaal je bv voor een potje dagcreme en ruikt het ook lekker ik ben erg benieuwd.

groetjes crista.meta schreef:

>

> hmm nou dat klinkt goed. ik heb volgens mij via basics salon

> al iets aangevraagd. dus nu mar even afwachten. de trainingen

> lijken mij ook wel goed het is in ieder geval niet te duur en

> je kunt gelijk spul kopen.

>

> groetjs van meta

• Ingrid

Hoi Crista,

Voor wat betreft de prijzen moet je denken aan het middensegment (niet duur, maar ook niet het goedkoopst). Ze hebben alleen 24-uurs crèmes, en de prijs hiervoor zit zo rond de 21euro (voor 100ml). De geur, tja, daar moet je van houden. Het is puur natuurlijk, en dat ruik je. De geur van het produkt komt door de etherische oliën die in de produkten zitten, het word dus niet geparfumeerd. Je kunt altijd info aanvragen, dan kan je het zelf bekijken. Het kiezen van een merk is natuurlijk erg moeilijk, dus ik zou me heel erg breed oriënteren, en heel goed laten informeren.

Succes!

Groetjes, Ingrid.

• Linda Young

Hallo Allemal (het speight mijn niet zo goed Nederlands)

Ik ben in een korte tijd beginnen ook met Priadara. Volgens mij heeft het alle ‘criteria’ wat ik wil in een merk. U kunt mijn website kijken naar, (www.lindayoungaesthetics.com) ik heb niet alles verteld (translated) naar het Nederlands,nog niet. Ik heb veel samples enz. probeerd op mijn vriendens en mezelf, en moet zeggen, na veel onderzoek wat ik heb gedaan vind ik die een prachtig, results-orientated, en geurige (really lovely smelling) merk.

Ook heeft Basic Salon Products die website www.priadara.nl gemaakt. Ik hoop ook op de curses in nov te gaan en misschrien zie ik een van jullie er.

Success

Linda