Peel off maskertjes

• Yza

Tegenwoordig kan je bij de drogist peeloff maskertjes kopen. Je smeert dat spul op je gezicht en dat wordt een beetje rubberachtig.

Daarna is het de bedoeling dat je dat eraf trekt zodat het vuil uit je porien wordt meegetrokken.

Ik heb mijn twijfels of dit wel zo werkt en of het goed is voor je huid of juist niet.

Bedankt!!

• Amber

Je krijgt er in elk geval wel een zachte huid van! Ik geloof ook niet dat het “vuil” uit je huid trekt, meestal zitten meeeters best wel vast. De dode huidcellen worden wel verwijderd. Je moet ook uitkijken dat je het niet in je haren en wenkbrauwen smeert, da's vrij pijnlijk als je het masker er weer afhaalt!

• tara

aaauuuuwww,wat een rotdingen zeg,je hoeft je gezicht meteen niet meer te harsen….

• Ingrid

Mijn merk heeft ook ‘'rubbermaskers’'. Ik weet niet of dit helemaal te vergelijken is met de maskertjes die jij bedoelt, maar ik vind het wel leuk. Met deze rubbermaskers heb ik totaal geen problemen met het gezichtshaar, het gaat niet vast zitten in het masker. Verder gebruik ik ze niet voor de reiniging (dus niet dat dit masker het vuil uit de poriën trekt) maar ik gebruik het masker in combinatie met een ampul. Doordat het masker de huid min of meer ‘'afsluit’' trekt de ampul goed in de huid. En ik moet zeggen, dat het goede resultaten geeft! Maar nogmaals, ik weet niet of dit te vergelijken is met de maskers die jij bedoelt.

• Amber

Nee, rubber maskers zijn een stuk prettiger! (al moet je die ook niet in je hoofdharen smeren!!) Die peel-off maskers zijn heel dun, rubber maskers zijn een stuk dikker en die haal je er, meestal, in een stuk vanaf zonder daarna nog te hoeven pulken.