Webecos

• Roos

Wat vinden jullie van dit merk? Ik wil hier wel mee gaan starten.

• Kim

Hai Roos,

Ik heb ermee gewerkt tijdens mijn opleiding. Ik ben erg te spreken over de geur en het is leuk betaalbaar. De werking van bepaalde producten is ook goed.

Ik heb zelf ook een aantal dingen van webecos alleen sommige producten vind ik niet lekker.

Bv de soft peeling, is net schuurpapier

Succes Groetjes Kim

• Roos

Hoi Kim,

Bedankt voor je antwoord.

Welke producten gebruik je nu nog steeds dan?

Groetjes!

• Rimani

Ik gebruikte het vroeger bij mijn eigen schoonheidsspecialste, was er wel tevreden over. Wat ik aan het produkt een nadeel vind is dat je het ook op de beurs kan kopen. Als daar dan ook particulieren terecht komen kunnen zij het ook kopen.

Ik heb zelf by the way niet voor Webecos gekozen.

Succes!

• Kim

Dat is inderdaad wel een nadeel, maar 25 euro voor een toeganskaartje betalen maar dan wel een goedkopere creme hebben daar geloof ik niet echt in.

Ik heb nu de reiniging een poedermasker, acne masker en creme etc maar wat ik lekker en goed vind, vind jij misschien helemaal niks. Je moet kijken wat je zelf het beste vind.

Succes Groetjes Kim

• Rimani

Je kan ook kaartjes via via krijgen. Dus zo moeilijk is het niet om een goedkoop kaartje te krijgen.

Ik heb uiteindelijk niet voor Webecos gekozen. Ik gebruik Phytomer.

• Ingrid

Ach, op de beurs wordt door veel bedrijven produkten verkocht (o.a. volatile), en ik denk inderdaad ook niet dat mensen 1 x per jaar zoveel in slaan, dat ze genoeg hebben om het jaar door te komen. En al zou dat wel zo zijn, welk percentage van jou klantenkring zou dat dan doen? Zolang een product niet vrij verkrijgbaar is bij de drogist of via party's denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken.

Succes!

Groetjes, Ingrid.

• Sita

Ik gebruik ook Webecos en ik vind het niet erg dat de producten op de beurs verkocht worden. Vind het zelfs ook wel handig. Ja, er zijn zoveel merken die hun producten verkopen op de beurs. Straks zou je nog gaan denken dat mensen zelf hun wimperverf gaan kopen op de beurs om zo hun eigen wimpers te verven. De meeste van mijn klanten weten overigens niet eens dat er zo'n beurs bestaat.

• ellocin

Wimperverf is overigens gewoon te koop bij nagenoeg elke drogist, veel mensen verven ook gewoon zelf hun wenkbrauwen.

• Sita

Ja, ik gaf maar een voorbeeld. Ik ben het wel eens met Ingrid.