Wat vinden jullie van dit merk? Ik wil hier wel mee gaan starten.
Hai Roos,
Ik heb ermee gewerkt tijdens mijn opleiding. Ik ben erg te spreken over de geur en het is leuk betaalbaar. De werking van bepaalde producten is ook goed.
Ik heb zelf ook een aantal dingen van webecos alleen sommige producten vind ik niet lekker.
Bv de soft peeling, is net schuurpapier
Succes Groetjes Kim
Dat is inderdaad wel een nadeel, maar 25 euro voor een toeganskaartje betalen maar dan wel een goedkopere creme hebben daar geloof ik niet echt in.
Ik heb nu de reiniging een poedermasker, acne masker en creme etc maar wat ik lekker en goed vind, vind jij misschien helemaal niks. Je moet kijken wat je zelf het beste vind.
Succes Groetjes Kim
Ach, op de beurs wordt door veel bedrijven produkten verkocht (o.a. volatile), en ik denk inderdaad ook niet dat mensen 1 x per jaar zoveel in slaan, dat ze genoeg hebben om het jaar door te komen. En al zou dat wel zo zijn, welk percentage van jou klantenkring zou dat dan doen? Zolang een product niet vrij verkrijgbaar is bij de drogist of via party's denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Succes!
Groetjes, Ingrid.
Ik gebruik ook Webecos en ik vind het niet erg dat de producten op de beurs verkocht worden. Vind het zelfs ook wel handig. Ja, er zijn zoveel merken die hun producten verkopen op de beurs. Straks zou je nog gaan denken dat mensen zelf hun wimperverf gaan kopen op de beurs om zo hun eigen wimpers te verven. De meeste van mijn klanten weten overigens niet eens dat er zo'n beurs bestaat.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?