Jean Darcell

• Nicolle

Werkt iemand van jullie met het merk Jean Darcell? Hoe bevalt dit en hoe ondersteunt men je vanuit het merk?

Alvast bedankt.

• Amber

Hallo Nicolle! Ik werk met het merk Jean D'Arcel en ik ben er erg tevreden over. Ik denk dat 99% van mijn klantenkring ook zo denkt! Ze hebben verschillende soorten behandelingen en alles ruikt erg lekker. De ondersteuning is super, je kunt meedoen met een “partnership” en als je erom vraagt helpen ze je met allerlei dingen zoals het opstarten van je salon. Als je specifieke vragen hebt hoor ik het wel!

• Nicolle

Fijn dat je mijn vraag beantwoord! Ik heb nog wel wat vragen: Wat houd bijv zo'n partnership in? Hoe helpen ze je bij het opstarten van je salon? Wat zijn zo'n beetje de prijzen van de producten? Moet je een starters pakket kopen of kun je zelf bepalen wat en hoeveel?

Ik werd nl. gebeld door een salesdame van het merk, en zij wilde iemand langssturen om over het merk te praten. Ze zei dat ze heel veel te bieden hebben. Ik wilde er nog over denken aangezien ik niet zoveel meer wil investeren.Nu wil ik me voorbereiden voor evt.

Ik hoop dat je hier antwoorden op hebt!

Alvast bedankt, groetjes, Nicolle

• Amber

Nou, ik weet eigenlijk niet of je een starterspakket “moet ”kopen, dat moet je echt even informeren. Het partnership houdt in als je je daar bij aansluit dat je eens in de zoveel tijd cursusssen krijgt en ze helpen je met het opzetten van je salon m.b.v. allerlei ondersteuningen zoals folders en voorbeelden hoe andere salons het gedaan hebben. Als ik jou was zou ik wel een afspraak maken, zij kunnen al je vragen beantwoorden en ze zijn daar echt aardig.

• Nicolle

Amber ,bedankt voor de info. Klinkt zo wel goed. Ik zal maar een afspraak maken. Dat kost niets en wie weet . Als het niet nu lukt dan misschien in de toekomst.

Groetjes Nicolle

• Amber

Ik weet zeker dat als je met Jean D'Arcel gaat werken dat je er errg tevreden over zult zijn! Succes.

• Nicole

Hoi nicolle,

ik werk ook met het merk Jean d'arcel en ik ben er ook erg tevreden over je hoefd niet een startes parket te nemen want dat heb ik ook niet gedaan. ik werk nu al 2 jaar met het merk ik begon ermee toen ik nog op school zat en het enige wat ik toen nodig had was eenmasker, peeling, reiniginsmilk en lotion en natuurlijk een creme en in de loop de tijd werd dit steeds meer uitgebreid en het leukste van jean d'arcel vind ik zelf is dat het verschillende prijsklassens heeft, zo kan je zelf beslissen wat je neemt, een goedkopen lijn (basis) of een wat duurdere klassen. De ondersteuning is erg goed ze helpen je heel goed en zijn erg met je begaant alles kan en niks moet. Ze zijn er bij jean d'arcel echt voor jou. Ik zit zelf ook in het partnerplan en het bevalt me goed. Maar ook al zit je niet in het partnerplan word je evengoed goed geholpen. Ze hebben er tal van cursusen en het is echt een familie bedrijfje.

succes met je salon!

en kijk anders eens op www.jeandarcel.nl

groetje nicole

• Nicolle

Hoi Nicole,

Ik kan op de site niet echt vinden wat ze exact aan ondersteuning doen. Wat houd dat partnerplan precies in? En hoe ondersteunen ze je dan? Ik werk nu met Dr Eckstein, maar die hebben alleen posters, samples, cursussen en folders. Ik zoek nu ook een merk wat iets voor je aan marketing kan doen zoals acties organiseren e.d. Dus wat meer ondersteuning bied ook bij het klanten werven.

Alvast bedankt!

Groetjes, Nicolle

• Amber

Als je lid bent van het partnerplan ontvang je geregeld folders (met kerst, valentijnsdag, vaderdag, moederdag etc.) die je naar je klanten kunt versturen met nieuwe producten of behandelingen! Als je erom vraagt en uitlegt wat je wilt helpen ze er mee, hoe dan ook! Kijk, zij willen jou als klant en als het met jou salon goed gaat, is dat ook goed voor hen. Ze hebben mij ook geholpen en tips gegeven over hoe je een mooie folder maakt en hoe je het allemaal moet aanpakken. Als je een afspraak maakt leggen ze je alles uit en als je het niet ziet zitten, ook goed. Ze zijn in elk geval heel enthousiast en flexibel.

• nicole

ik ben het helemaal met amber eens.

met valentijn hadden we bevoorbeeld een hele leuke actie voor de klant je kon een lotion en een milk kopen voor een leuke prijs. en als salon zelf (inkoper) was dit ook voor een voordelig bedrag en je kreeg de folder gratis dit gebeurd zoals amber ook al zij op vader en moederdag kerst en valentijn. je krijgt 5x per jaar een cursus en je kan altijd bij ze terecht. je krijgt een eigen stukje op de site zoals je ook al heb gezien, we hebben in het beauty boek gestaan met ons adres en zo zijn er nog veel meer voordelen ik kan echt geen nadeel noemen. maak een afspraak en maak je eigen beslising.

met vriendelijk groet nicole en misschien kan ik je binnenkort ontmoeten bij 1 van de cursusen als mijn collega van jean d arcel