ervaring werkproduct

  • Liesbeth Evers

    Wie heeft er ervaring met Etienne Dalton beaute de la mer producten, ze zijn pas kort in nederland heb ik begrepen. Zij hebben o.a. producten met kaviaar erin, de prijzen vielen reuze mee, klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn.

    Ben erg benieuwd of iemand al hier mee werkt, laat me snel weten a.u.b.

    Groetjes,

    Lies

  • Yvette

    Hoi Liesbeth,

    Inderdaad bijna te mooi om waar te zijn! Ik kende het product vanuit Dubai waar het ook verkrijgbaar is. Ik werk sinds 3 maanden met dit product en niets anders dan lof, ook van mijn klanten. (het product schijnt al heen lang te bestaan maar niet in Nederland) Ik ka het je aanbevelen.

    Succes en grietjes,

    Yvette

  • Esmee

    Ik wordt nu ook nieuwsgierig maar kan ze in nederland niet vinden heb je voor mij een mailadres of een tel.nr . Hebben ze ook producten voor de pedicure? Dan denk ik dat iemand bij mij op school dit ook gebruikt, dat is inderdaad goed spul.

  • K.

    Heb je voor mij een indicatie / prijzen verkoopprodukten?

  • Yvette

    prijzen zijn verschillend ik heb gekozen voor de luxe cremes met kaviaar en zit tussen de 40 en 70 euro verkoop aan de klant maar ze hebben ook minder luxe dus goedkoper.

    Je kunt info opvragen op bij confiance tel. 036-5497957

    Succes,

    Yvette

  • Yvette

    Esmee, sorry vergeet te antwoorden dat ze inderdaad ook voetverzorging hebben, daar doe ik minder mee ik ken niet alle producten maar wat ik er van heb is ook super. Klanten zijn zeer tevreden over de voetcreme deze plakt helemaal niet (mijn man gebruikt het voor zijn handen!) en werkt heel goed bij kloven. Bellen en monstertje vragen zeker de moeite waard.

    Succes,

    Yvette

  • Esmee

    Bedankt voor de tip ik heb contact gehad enmonsters. Moet wel even wennen aan de prijs maar erg goed spul wat ik tot nu heb geprobeerd.