Hoi Melanie,
Ik lees net je emailtje.
Ik kwam een paar weken geleden ook met dezelfde vraag naar deze site.
Ik ben 32 jaar en de laaste 6 jaar werkzaam geweest als commerciele buitendienst dame, het moeten scoren, de druk van altijd maar meer moeten presteren, ging mij tegenstaan en ben gaan nadenken wat ik wilde. Ik ben in de vakantie tot de conclusie gekomen dat ik voor schoonheidsspec. wil gaan. Het lijkt me een baan die je in het begin goed kan combineren met een 2 a 3 daagse baan elders, vandaar uit ga ik bekijken hoe verder. (Als je kostwinner bent, lijkt het me moeilijk worden)
Ik ga mijn opleiding op aanraden van één van de lezers van deze site, bij Academie Louman in Amsterdam Noord volgen. Ben gisteren toevallig op bezoek geweest, was de 15e aanmelder, voor de dagopleiding (1 dag les per week). Als je in de regio van Amsterdam wat zoekt, kun je eens bellen, voor de avond opleiding hadden ze geloof ik nog plaats.Dagopleiding start a.s. maandag en zit geloof ik vol, maar je kan het eens proberen.
Als je gevoel zegt dat je dit moet doen, zou ik het zeker proberen! anders kom je er nooit achter
Als je nog vragen hebt over Louman of nog eens wilt mailen hoe ik uiteindelijk de knoop heb doorgehakt, laat je het maar weten.
Het telefoonnummer van acad. louman is; 020-6323740
of kijk op; www.academie-louman.nl
Succes,
Grtjes, Karin