bovenlip

  • conny

    Na een zon vakantie zie ik altijd dat bovenlip veel bruiner is dan mijn gezicht!

    Het ziet er uit als of je een snor hebt… wat kan ik daar aan doen?

    Bedankt Conny

  • Ingrid

    Hallo Conny,

    Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat het misschien komt door de zweetdruppeltjes, die vaak als eerst ontstaan op de bovenlip. Daardoor wordt de bovenlip sneller bruin. Dus misschien moet je eens proberen je bovenlip zo droog mogelijk te houden (is natuurlijk niet makkelijk als je in een lekker warm land bent). Wie weet heb je wat aan deze tip.

    Groetjes, Ingrid.

  • Julia

    Daar heb ik nou ook altijd last van, ook wanneer ik onder de zonnebank ga. Ik smeer mijn bovenlip nu meestal in met factor 30, dan blijft deze iets lichter maar het valt niet op.

    Succes ermee

  • Yvette

    Hoi Conny,

    Ik heb zelf twee klanten in mijn salon die nadat ze hun bovenlip hadden laten harsen (gelukkig niet bij mij) dit probleem kregen, voorheen hadden ze hier nooit last van, navraag bij collega's herkennen dit. Ik werk met Etienne Dalton producten zij hebben een whitener lijn speciaal voor dit soort problemen ook voor een donkere huid te gebruiken. Klant kan deze producten ook thuis gebruiken. (Ik ken dit product van toen ik in Dubai woonde, veel zon, veel problemen!)

    Sun block is natuurlijk uit voorzorg altijd prima advies.

    Ik hoop dat je erwat aan hebt. Succes en groetjes Yvette