Welke producten hoger segment.

  • Jenny

    Allen alvast bedankt voor jullie reacties. Lenke een goede aanvulling! Op deze manier komt de discussie op gang waar ik op gehoopt had. Het is erg interessant om te lezen hoe anderen hier tegenover staan. Te zien hoe de een het onderwerp weer anders belicht dan de ander. En om welke rede producten volgens de ander tot het hogere segment behoren.

    Ik heb een mooi pakket van EmerginC ontvangen, behoort voor mij ook tot het hoger segment. Vooral door de werkstoffen, de uitstraling is goed, maar het merk is (misschien logischerwijs) niet goedkoop.

    Hopelijk worden er nog veel meningen/merken toegevoegd. Wat mij betreft ook vooral de wat minder bekende merken of voor nl nieuwe merken.

  • semmie

    Hier werd ergens ComfortZone genoemd als hoger segment, dit is misschien zo maar ik heb ermee gewerkt maar werk nu zelf met Lakshmi, Lakshmi zit qua prijs in het midden segment maar ik behaal veel betere/mooiere resultaten met Lakshmi dan ik met ComfortZone had.

    Maar zoals hier al gezegd werd, dit is allemaal volgens mij heel persoonlijk. Ik zweer bij bio-eco 100 % natuurlijke prodcuten en heb alles wat ik wil in Lakshmi gevonden.

  • Barbara

    Informeer eens bij Sander bij Ultra Cosmetics.

    Heeft schitterende en exclusieve producten/merken, ook met kaviaar, persoonlijke traingen, ect.

    Leuke mensen met hart voor hun vak!

  • Natasja37S14

    Maar waarom zijn hun producten hoogwaardig? Omdat het een luxe uitstraling heeft? Of door de juiste ingredienten? Ik denk dat het toch ook zeer zeker wel om het resultaat gaat.