pupa make-up

  • jolanda etman

    Beste collega's

    Ik ben geintresseerd in Pupa make-up. Nu kan ik als groothandel alleen Care Cosmetics vinden. Jammer vind ik dat ik dan eerst een startorder moet plaatsen terwijl ik maar een aantal produkten wil aanschaffen. Ik heb helaas nog geen informatie gekregen over deze startorder dus ik weet ook niet hoe groot deze is, maar make up loopt niet goed in mijn salon dus ik heb eigenlijk geen zin om aan een grote startorder vast te zitten.

    Weten jullie nog meer groothandels die Pupa hebben en eventueel zonder startorder werken.

    Ik hoor het graag.

    Jolanda

  • Original Dobbie

    Je vroeg niet om mijn menig maar ik vraag me af…

    Als het toch niet loopt waarom ga je er dan mee beginnen.

    Puppa is een merk dat je in zeer veel winkels kan kopen als consument, die kopen het dan echt niet bij jou.

    Er worden ook veel displays van Pupa aangeboden op de bekende verkoopsite's dan word inkopen van aanvulling voor deze kopers zeer moeilijk.

  • jolanda etman

    Je mening is altijd welkom maar je hebt helemaal gelijk. Ik was ook niet van plan om een grote order te plaatsen en make up te verkopen in mijn salon Het ging mij maar om een aantal artikelen. Deze klant wil liever bij mij kopen dan in bij de drogist/parfumerie dus vandaar mijn vraag.

    De startorder bij Pupa begint bij € 3000,00 dus ik heb haar toch maar naar de drogist verwezen.

    Groetjes,

    Jolanda

  • pb

    Bij mij werkt ´t ook wel andersom, juist omdat je een merk hebt dat je op meerdere plekken kunt kopen, denken ze “hee, dat gebruik ik ook, dan kan ik net zo goed even bij jou wat kopen nu ik hier toch ben”.

    Nadeel is dat ze niet naar jou moeten als het op is, 't is maar waar je voor kiest :).

    Pupa wil wel in het hogere segment zitten denk ik zo, dus de leverancier zal bewust gekozen hebben voor een grote startorder. Vind ik zelf ook jammer hoor, want ik vind het supermake-up, maar ben zelf dus toch maar Make-up Studio gaan gebruiken in de salon.

  • Jaap Jacobs

    Je kan ook terecht bij www.johnbeerens.com. Zij verkopen ook PUPA en je kan daar ook als professional bestellen.

  • jolanda etman

    Bedankt Jaap, ik ga daar informeren.

  • Bella

    Te koop

    Pupa makeup met groot assortiment verkoop producten met tester en groot display.

    Mijn aankoop bedrag voor de verkoopartikelen en het gehele display met testers was 3000 euro en ik wil het weggeven voor 1500!!!!

    Heb je intresse dan kan je met mij contact opnemen!

    b.mirza@hotmail.nl

    0685801380