help.....

  • soeth

    hallo lieve mensen op dit forum

    Ik ben startend en ben op zoek naar een merk voor mijn salon. Natuurlijk het liefst een Hannah of Sothys of Cenzaa, maar helaas budgettair gezien nog niet aan de orde. Daarbij start ik voor nu vanuithuis en wil dan nog niet in een te hoog segment aan de slag. Dit komt wel bij de overstap naar een nieuw pand.

    Maar….. ik ben vorige week op de beurs geweest en vind het super moeilijk, iedereen vind zijn merk super en ik weet het gewoon niet. Ik zoek een fijn merk, zuiver en modern. Op de beurs kwam ik van Webecos ( dit is het dus niet) bij Nouvital terecht, heerlijk fris. leuk logo en een enorm vriendelijk team, producten voelen lekker aan maar zijn vooral verzorgend en misschien toch net te goedkoop voor mjin salon, Waarom kopen mijn klanten Nouvital als de prijs van niveau etc bij de drogist potjes soortgelijk zijn. Ik probeer Nouvital momenteel wel uit, heb zelf een moeilijke huid, vochtarm en reageert op veel wat ik erop doe, hormoonschommelingen… mijn huid voelt en ziet er wel rustig uit. dat is dus een pre,,

    Extenso, ziet er leuk uit en zal een leuke opstap zijn naar bv Cenzaa, Heb er alleen verder geen ervaring mee en het idee dat het op scholen ook gebruikt wordt maakt het voor mij nog even minder aantrekkelijk. Maar misschien heeft iemand hier andere ideeen over?! Doet het ook daadwerkelijk wat met je huid, hebben ze ook producten voor huidverbetering of alleen verzorging?

    Dr spiller, ben ik geweest en voelt wel aan als een echt merk. Komt leuk over, vriendelijke mensen en een leuk concept. Alleen zijn de cremes op oliebasis en dus wat dikker, ligt wat meer op je huid. Hierdoor twijfel ik dus wel een beetje… maar je hebt wel mogelijkheden om te groeien in de vele lijnen die ze hebben. Ook de mannenlijn vind ik erg leuk..

    Al met al, ik weet het gewoon niet. Liefst heb ik een merk waar ik een starters order kan plaatsen tot 8oo a 900 euro en te gebruiken voor verzorging maar ook voor de mensen met de tele huid, rijpere huid, mannenlijn/huid maar ook lekker geurend en liefst met ook producten erbij voor het lichaam

    Wie oh wie heeft tips voor andere leuke merken eo evaringen met dr spiller extenso of nouvital waardoor ik over die streep ga en eindelijke een keuze kan maken…

    Help….

    Groetjes

  • anita43S24

    Na veel wikken en wegen ben ik uiteindelijk overgestapt op Etre Belle. Hiervoor had ik Medex, beviel heel goed en jeunesse, ook goed!

    Omdat ik een herstart maak, vind ik dat er een voor mij nieuw merk bijhoort.

    Succes, Anita

  • SB

    Het is zeer moeilijk om een keuze te maken.

    Zelf heb ik verschillende bedrijven benaderd voor een kennismaking. Vaak gebeurt dit via een eendags cursus. Zo leer je wat meer van producten en het bedrijf zelf.

    Mijn uiteindelijke keuze is op hannah gevallen. Heb wel wat langer moeten sparen voor het startpakket maar heb er geen spijt van. Je krijgt wel waar voor je geld.

    succes

  • Lyn41

    Volgens mij heb je je bericht er dubbel op staan?

    Had daar al een bericht geplaatst.

    Je kan ook informeren bij Anesi. Modern, maar niet zo commercieel.

  • soeth

    hi, dank je voor je reactie! Idd is Hannah mijn favourit. Heb al contact met ze maar idd het starterspakket is nog even doorsparen. Tot die tijd moet ik wel al aan de slag, anders kan ik niet sparen, en voor die periode moet ik leuke , goede producten hebben waar ik mee aan de slag kan..

  • Stef

    Wat ben je ongeveer kwijt voor een startorder bij Hannah?(als ik zo vrij mag zijn)

  • Lyn41

    Je betaald zowiezo al meer dan € 700,- om de cursus te doen, waardoor je jezelf ‘skin-coach’ mag noemen….

  • soeth

    hi lynn

    Dank voor je reactie, het is erg moeilijk allemaal.. Ik ben nu nog op het punt dat ik moet kiezen tussen dr spiller, nouvital en extenso.. In ieder geval om het eerste jaar te starten…

    medik8 komt ook prettig over…

  • Wen*

    Hallo Anita,

    Mag ik vragen waarom je met Medex bent gestopt? Is dit vanwege het product/leverancier of gewoon omdat je wat anders wilde.

    Ik meen mij nl te herinneren dat jij altijd heel enthousiast over Medex was.

    Groetjes,

    Wendy

  • Liz

    Hmm,wat is er dan precies mis met Webecos als ik vragen mag??