Gelaat harsen, wondjes.. hopeloos :(

  • Sabine

    Help me aub!

    Ik word er zo onzeker van, ik heb verschillende mensen geharst in het gelaat, en een aantal keer komen ze op de volgende afspraak met de mededeling een wondje gehad te hebben… Ik druk de hars goed in de haren, ik trek het langs de huid eraf WAT DOE IK VERKEERD? Hebben jullie hier ook wel last van? In mijn eigen salon werk ik niet met harsrollers en daar gaat het altijd goed. Maar met rollers gaat het vaak mis..

    Tips?

  • Sil

    dit ligt inderdaad aan de rollers (wel goed spannen)

    heb het een keer bij mezelf gedaan en een flinke wond gehad

    rollers weggegooid en hars van nemectron gekocht en nooit geen last meer van

    en het kan wel altijd een keertje voorkomen dat er iemand een wondje krijgt

  • Liesje72

    Ik heb ook de filmhars van Depileve en nooit last van. Ooit wel eens geprobeerd met de gezichtscassettes van mijn Clean and Easy te harsen en toen had ik ook wondjes. De klanten vroegen daarna weer naar de oude harsmethode dus nu gaat het voortaan altijd met de spatel.

  • Sterre

    Als je vooraf poedert heb je echt geen last hiervan en ik werk zelfs met de rollers van clean & easy.

    Groetjes,

    Sterre

  • Sablo

    Ik werk ook met c&e

    Vooraf poeder, rollen, goed spannen en trekken maar.

    Heb 1 keer een wondje gehad, en dat was bijmezelf, maar dat lag aan het spannen, niet genoeg.

    Weet je ook waar de wondjes zaten??

    Als ze bijv op het randje van de bovenlip zaten, heb je misschien wat hars op de lip gerolt

    Ja die trek je makkelijk open.

    Succes

  • stefaniebeukers@gmail.com

    wat voor poeder gebruiken jullie?

    heb zelf ook de c&e rollers

  • Sablo

    Ik gebruik talkpoeder

  • Pee*

    Als het buiten vriest heb je ook eerder dat klanten wondjes krijgen. Dan is de huid veel gevoeliger.

  • Sterre

    De lavendelpoeder van clean & easy.

  • heidje

    Wat Pee zei… zeker met de eerste vrieskou,, wordt de huid veel dunner… dan altijd opletten.. poederen en eventueel niet te hard aanduwen.