Pinautomaat aanschaffen

  • Janny.G

    Hoi Letta,

    ik heb zojuist de eerste factuur binnen, dus helemaal zeker weet ik het niet, maar het lijkt € 44,- ex. per kwartaal.

    Ik heb er geen pakket bij gepakt, maar betaal iedere transactie, ongeveer een halve eurocent.

    Geld staat er soms dezelfde dag nog op. Ik heb gekozen voor een mobiel toestel. Enige jammere is dat ik zolang getwijfeld heb over de aanschaf. Het was even schrikken, maar haal het er inmiddels makkelijk weer uit.

    Soms vraagt iemand wel eens met welk apparaat ik in mijn salon het liefst werk. Nou, mijn pin-apparaat dus.

    Mocht je nog wat willen weten, hoor ik het wel.

  • Pelle

    Ik ben erg tevreden met het pinapparaat van iZettle. Ik sta regelmatig met de spullen uit de winkel van mijn moeder op markten en braderien.

    Het pinapparaat van iZettle werkt gemakkelijk en snel en contactloze betalingen zijn ook een fluitje van een cent. Ik zou niet anders meer willen. Mijn Pinautomaat houdt het in ieder geval ruim een dag uit qua batterij. Ik heb iZettle besteld via www.voordeligepinautomaat.nl daar kan je ook meer informatie vinden over iZettle.