kalknagels

  • Senna Davids

    Voor schimmelnagels/kalknagels te bestrijden moet men een hele lange adem hebben.

    Zoals hierboven beschreven door onze collegae is het idd een combinatie van behandeling.

    Nagels zo ver mogelijk verwijderen, behandelen met anti-mycoticum, geneesmiddel nemen van huisarts en alle schoenen en sokken behandelen.

    Deze behandeling dagelijks toepassen tot dat de mycose niet meer zichtbaar is, daarna toch nog 1 tot 2 maanden doorgaan omdat schimmels toch aanwezig kunnen zijn zonder dat ze zichtbaar zijn.

    Succes

  • Bella

    ik sluit helemaal aan bij de anderen maar hoezo een middel van huisarts er zijn bij pedicures hele goede anti mycose middelen te koop ik werk zelf met happy foot en dat levert goede resultaten op de meeste huisartsen weten vaak niet eens wat ze voor moet schrijven buiten de pillen

  • heidje

    Bella….

    Sorry maar eerlijk gezegd kunnen de schimmels TE diep in de nagel zitten zodat je er die met geen mogelijkheid eruit krijgt met een zalfje,druppeltjes of wat dan ook!

    Vandaar dat ik erg blij ben met de medicijnen van de dokter!

    gr heidje

  • Renate

    heidje Schreef:

    ——————————————————-

    > Bella….

    >

    > Sorry maar eerlijk gezegd kunnen de schimmels TE

    > diep in de nagel zitten zodat je er die met geen

    > mogelijkheid eruit krijgt met een

    > zalfje,druppeltjes of wat dan ook!

    > Vandaar dat ik erg blij ben met de medicijnen van

    > de dokter!

    >

    > gr heidje

    Heidje, een goede pedicure freest eerst alle schimmel weg, het kan zelfs zo zijn dat zowat de hele nagel wordt weggefreesd.

    Leest anders dit eens ;)

    http://www.renates-salon.nl/nagel.html

  • Bella

    Heidje,

    Het is zoals Renate al zei je freest de schimmel zover mogelijk weg met pillen kan het ook een half jaar duren eer je resultaat ziet alleen is dat erg slecht voor de lever

  • heidje

    Ja oke,,,, maar wat ik al schreef,,, mijn nagels explodeerde in 3 weken….

    Misschien is het totaal een andere reactie??????

    Als ze weg gefreest hadden moeten worden,,, hield ik echt niks meer over,,, ::o

  • karin

    Dermatoloog verwees mijn man naar Duitse apotheek waar je zo Loceryl kunt kopen (ca. 45 euro).

    Dat is niet in NL verkrijgbaar. Je kunt het bij iedere Duitse apotheek kopen. Je vijlt je nagels met bijgeleverde vijltjes eens per week en lakt ze met Loceryl lak. Perfect maar wel een maand of 4 volhouden!

    Succes!

    Karin

  • heidje

    ow,,, ben benieuwd,,,heb t opgeschreven…mijn vader woont in duitsland..dus kan die dat mooi regelen voor de eventuele volgende keer;)

    en eens per week is wel vol te houden tegenover eens per dag…….

    gr heidje

  • Bella

    ik denk dat dit hetzelfde is als daktarin maar kan me niet voorstellen dat 1x per week helpt als er mycanozol in het middel zit kan je net zo goed daktarin gebruiken dat kan je hier ook gewoon bij de apotheek kopen

  • martine

    Dag Nathalie,

    Gewoon de oude vertrouwde keukenazijn.

    2 maal daags met een watje aanbrengen en iid de kalknagel plat/dun laten fraisen.

    Werkt werkelijk fantastisch en volhouder wint!!!

    Succes Martine