Cavitatie

  • Lil

    Hallo dames,

    Ik ben evt. geinteresseerd in een cavitatie apparaat dat vet d.m.v ultrasone energie als het ware ‘wegsmelt’.

    Is er iemand die hier ervaringen mee heeft?

    Ben zeer benieuwd!

    Alvast bedankt ,

    Groeten Lilian.

  • Dries Welsch

    www.cavitatie.be

  • Nageltje

    www.kiocosmetics.nl

    lijkt mij echt super! helaas ben ik nog niet zo ver om dit ook te kunnen doen.

  • Nijpertje

    Proslimelt is bij mij het bekendst. Via de naam kan je wel info vinden. In een vakblad van nog niet zo lang geleden staat een artikel.

  • Lil

    Nijpertje Schreef:

    ——————————————————-

    > Proslimelt is bij mij het bekendst. Via de naam

    > kan je wel info vinden. In een vakblad van nog

    > niet zo lang geleden staat een artikel.

    Ja de proslimelt ken ik inderdaad, er zijn inmiddels best veel leveranciers van cavitatie apparatuur.

    Maar wilde graag ervaringen uit de praktijk horen.

    Want je weet nooit zeker of het apparaat ook doet wat ze beloven.

    Dank voor de reacties iig!

  • Nijpertje

    Lil, waarom ga je niet gewoon bellen naar collega's die ermee werken? Heb ik ook wel eens gedaan als ik van een praktijkpersoon ervaring wilde horen.

    Meestal vinden ze het geen probleem om je te helpen.

    Op site's (van b.v. proslimelt) kan je misschien tel.nrs. vinden en vraag het anders gewoon aan de leverancier, al zal deze je wel referenties geven waarmee ze afgesproken hebben dat je mag bellen.

  • Paul Kersten

    Beste Lil, als je wilt kun je contact met ons opnemen wij zijn de importeur van de proslimelt en sinds kort het allernieuwste en beste op cavitatie de Medicell Plus die werkt met het principe stabiele cavitatie wat nog effectiever is dan eerdere cavitatie versies.

    Als je wilt kunnen we een demonstratie op locatie geven geheel vrijblijvend en zonder kosten.

    Paul Kersten Avifit LA Forma mobiel 0620501974

  • sm.stam@tiscali.nl

    Hallo, ik wil graag weten of iemand positieve ervaringen heeft met cavitatie en in hoeveel behandelingen?

    groet, Sylvia

  • sm.stam@tiscali.nl

    Heeft iemand positieve ervaringen met Cavitatie? En hoeveel behandelingen ongeveer nodig? (uiteraard afhankelijk van de probleem zone).

    groet, Sylvia