microdermabrasie apparaat

  • kitty

    Hallo,

    Ik wil graag een microdermabrasie apparaat aanschaffen, ik heb op de beurs gekeken, maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer!

    Wat is beter: met diamanten kop of met soort schuurringetjes of met alu.kristallen. Ik dacht dat de diamanten kop apparaten moderner zijn.

    Waar moet ik allemaal op letten bij aanschaf? Technische gegevens b.v.

    En welke merken/leveranciers zijn goed of juist niet?

    Ik zou heel graag jullie ervaringen willen weten zodat ik misschien makkelijker een keuze kan maken.

    Er stond ook een combitoren met 17 functies uit China voor 2500 euro, kan dit wat zijn? Ik had er namelijk geen goed gevoel over, maar dit kan een vooroordeel zijn omdat de prijs laag is en het uit China komt, de mensen van het bedrijf waren namelijk wel aardig.

    Heel erg bedankt alvast, Kitty

  • SB

    Ga zelf naar verschillende leveranciers voor het apparaat uit te proberen.

    Kan je ze niet zelf uitproberen ga je door naar de volgende.

    Heb zelf het apparaat bij 3 leveranciers uitgeprobeerd.

    Diamantkop bij megapoint viel bij mij meteen af. Vond het persoonlijk maar niets.

    Met alu-kristallen heb ik geprobeerd bij MB-Care en bij Bentlon.

    Vond persoonlijk Bentlon nog het beste en heb het daar uiteindelijk ook gekocht.

    Belangrijk is dat je het zelf probeert en daaruit je eigen conclusie trekt. Je moet er persoonlijk achter staan.

    Wat goed voor mij is hoeft niet goed voor jouw te zijn.

    Suc6

  • Jacqueline

    Informeer ook eens bij Via Vitale. Erg vriendelijke mensen, goeie service (ook heel belangrijk!). Ik heb een korte demo gehad op de beurs en vond het erg duidelijk en interessant. Ook verplichte inscholing. Ik weet helaas de prijs niet meer uit mijn hoofd, maar volgens mij zoiets van 3.950 euri.

    Gr.,

    Jacq.*

  • Roos

    Ik heb het Reviderm-apparaat en ben helemaal enthousiast over alles :D - het apparaat, de service, de scholingen en vooral de grote hoeveelheid aan behandelingsmogelijkheden in combinatie met de producten. Jullie merken het al, ik ben er helemaal lyrisch over.

    Groetjes,

  • marloes

    je kunt ook eentje kopen bij www.nailsonly.nl 125,00 euro. protabale. of zou dit een skin scrubber zijn?

  • bink

    hallo,

    Ook ik heb me op de beurs verdiept in de mdb.

    Ben er inmiddels al wel uit dat ik geen mdb met zandkristallen wil. De eviderm die genoemd wordt is voo rmij dus geen optie meer. Ik vind dat je er zo veel rommel van hebt.

    Ook blijven er kristallen achter op de huid. vooral bij de oren en haarinplant.

    Ik ga dus voor de diamanten kop.

    Volgens mij heb ik ook die 17 functie app. gezien bij Safety4you. Ik ben er helemaal weg van. Hij geeft mooi resultaat en is makkelijk te bedienen. Dat de overige functie in 1 toren bij elkaar gebundeld zijn is een mooi bijkomend feit en ja hij is goedkoop als je het vergelijkt, maar dat zijn de mdb's vanuit China via Ebay ook. alleen krijg je hier scholingsdagen bij en wordt het apparaat helemaal thuis geinstalleerd.

    Ik ga vooralsnog dus helemaal voor het 17 functie apparaat met mdb.

    Succes met je keuze!

    B.

  • Nijpertje

    Hoi Bink,

    Op internet kan ik safety4u niet vinden heb je meer gegevens. Ik heb wel oren naar het 17functie apparaat.

    En een vraag aan ieder: is het wel hygiënisch genoeg om de diamantslijpkoppen te reinigen en hoe zit het met de slijtage en de controle en overzicht betreffende de diepte tijdens je behandeling.

    Ik heb nu een kristalkorrel en het is inderdaad en zooitje maar werkt wel.

    Heb in China ook een gevonden met 6of 7 functies (incl skinscrubber en diamant slijpkop) ook interessant.Maar moeilijk voor onderhoud/storing aan het apparaat en onderdelen.

    Groetjes “Nijpertje”

  • bink

    Nijpertje,

    Het is www.safety4you.eu misschien dat je het zo wel kan vinden.

    wat ik met op de beurs heb laten vertellen is da je de intensiteit/slijpsnelheid kan instellen. Dus er gaat niet in een keer een ‘lap’ huid weg zeg maar. Verder moet ik natuurlijk ook nog een inscholingsdag krijgen dus alle fijne weetjes weet ik ook nog niet.

    De slijpkoppen kunnen in de ultrasonoonreiniger die ik ook voor de pedicure heb staan. ONder in de toren zit een mini hot towel met ozon of zo die de spullen kiemvrij kunnen bewaren.

    Onderdelen, slijtage of problemen kan ik natuurlij bij de leverancier kwijt en dat ligt met een apparaat uit China inderdaad wel iets lastiger. Dat weerhoudt mij ook te kopen in China. Ik moet nl. diverse malen terug met mijn apparaten die pech is mij nou eenmaal op mijn lijf geschreven. hi hi hi

    Oh ja ze zijn bij safety4you nu voo rmij aan het uitzoeken of ik de 17 functie toren kan aanpassen met een bio skin lifting apparaat er in en dan laat ik bijvoorbeeld de HF apparaat vallen.

    Hoop zo je vragen te hebben beantwoord.

    Succes!

    B.

  • Nijpertje

    Bink, je bent super!!! Bedankt

    “Nijpertje”

  • Nageltje

    ik heb er een met diamantkopjes. Vind het een geweldig apparaat wat je na één behandeling al kan zien. Heel leuk om een helft van het gezicht te doen dan laten kijken……heerlijk!

    Inderdaad blijven hierbij geen restjes achter, hoor ook vaak dat mensen ze in hun mond krijgen!!

    Verder kun je ook diverse lichaamsdelen verstevigen en ook haargroei bevorden.

    Mijn apparaat heeft Vacuum, RF en Dermabrasie.