massagecreme

  • Edith

    Ik gebruik altijd de Vitavocol van Webecos, ik vind het een zalig massageproduct.

  • Sylvana

    Ik gebruik de grape seed massage olie van beau mer. Daardoorheen een druppel etherische olie van beau mer. Heerlijk vind ik zelf.

  • Miki

    Hoi Githa,

    Ik gebruik verwarmde olie met etherische olie van mijn merk Ashaveda en Lakshmi. Werkt heerlijk en ruikt goed omdat het aangepast is op de dosha van de klant.

    groet Miki

  • Frieda

    Ik gebruik altijd jojoba-olie van Naturapharma (jojoba israel). Echt geweldig. Een neutrale geur en pure jojoba zonder toevoegingen. Groetjes

  • Githa

    Oke meiden heel hartelijk dank voor jullie reacties. Ik ga er zeker wat mee doen!

    groeten,

    Githa

  • Eefje

    Hoi!

    Ik gebruik zoete amandelolie en meng hier wat druppels etherische olie doorheen. Heerlijk! Zelf samengesteld en mijn klanten genieten er enorm van!

    Succes!

    Gr. Eefje

  • laura

    hoi!

    ja het was gezellig in de auto! haha ik heb het certificaat al aan de muur hangen!~ik heb ook nog op je website gekeken.. erg mooi gemaakt!

    groetjes laura

  • Mieke

    Bedankt! Het certificaat moet ik nog ophangen. Maar ik was zo slordig om de verkeerde regel in te vullen op het bestelformulier. Dus nu kan ik 7 flessen cleansing foam weer terugsturen. Heb ik de verzendkosten van het versturen plus de verzendkosten om de cleansing oil die ik dus eigenlijk wilde te krijgen. Het ging ook te snel dat tussendoor bestellen dan gaan dingen altijd mis.

  • tante annie

    hoi carin

    jammer dat je zo negatief reageert ik heb wel even in dubio gestaan of ik het zou door geven. In het verleden heb ik met verschillende massagecreme's en olieen (al dan niet met etherische olie gemengd) gewerkt, en eigenlijk was ik nooit echt tevreden of te vet of te droog of als ik er etherische olieen in had reacties v/d huid.Toen ik voor een paar jaar geleden met een collega over het probleem had vertelde ze mij dat er meerdere dames op deze manier maseren en wel om de volgende redenen : het is presies goed qua vettigheid,geurloos en puur (er zit geen enkele chemische toevoeging in).het doel van een massage is in eerste instantie ontspanning en daar heb ik een goed geleidingsmiddel voor nodig tussen huid van mijn klant en mijn handen dat lukt op deze manier heel goed. wil ik huidverbetering of extra's dan gebruik ik een ampul alvorens ik mijn olie op breng en met de massage begin