massagecreme

  • Githa

    Wat voor massagecreme gebruiken jullie? De creme die hoort bij de productenlijn of kiezen jullie voor wat anders?

    Doen jullie er ook een druppel etherische olie in?

    Alle reacties zijn welkom.

    Al vast bedankt!

    Githa

  • laura

    ik gebruik een massagecreme van nouvital, hier gebruik ik ook de producten van. ik doe er geen etherische olie in.

    succes groetjes laura

  • els

    Ik werk voornamelijk met Dr Renaud en gebruik hier de gewone crèmes om te masseren. zijn ze niet rijk genoeg dan hebben ze een geurloze olie om het smeerbaarder te maken.

    groetjes,

    Els

  • sandra

    Hoi Laura,

    ik gebruik de massage olie van Nouvital, moet zeggen dat het heerlijk is.

    Massagecreme gebruik ik voor het lichaam

    groetjes

  • Carin

    Afhankelijk van de behandeling gebruik ik LIVING DIMENSION of massage-olie met etherische olie.

    gr. carin

  • tante annie

    hoi je vind het vast raar maar ik gebruik na volle tevredenheid zonnebloem olie en met mij nog meer collega's ik doe er niks in. het is goed en goedkoop succes met je keuze

  • Mieke

    Hoi Laura,

    Gezellig gekletst in de auto en leuk dat ik je nu ook hier tref!!

  • Carin

    zonnebloem olie ? oké prima, maar mijn klanten verwachten toch wel uitstekende verzorgingsprodukten en geen bakolie

    sorry, maar dat gaat nergens over

  • Iris

    Hoi Githa,

    Voor de gelaatsmassage gebruik ik de massagecrèmes of massageolie van het merk Declaré. Er is een crème bij die je door kunt masseren en zelfs onder het masker kunt laten zitten. Voor de lichaamsmassage gebruik ik druivenpitolie al of niet met toevoeging van een etherische olie

    groeten,

    Iris

  • ello

    Ik gebruik de nachtcremes van mijn merk Dr R A Eckstein en voor het decollete heb ik verschillende massage olien van Volatile. Ik gebruik nooit slaolie of frituurvet. Lijkt me niet echt professioneel om te gebruiken naast je goede producten van het merk waar je mee werkt.